Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، سردار حسین اشتری فرمانده‌کل انتظامی کشور امروز با آیت‌الله حسین نوری همدانی در دفتر این مرجع تقلید در قم دیدار کرد.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه گفت: آرامش و امنیت نعمت بسیار بزرگی است که در سایه آن زمینه‌های رشد و تعالی جامعه فراهم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حفظ می‌شود و مقدمه ایجاد عدالت و ریشه‌کن شدن فساد و برخورد با هنجارشکنی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به روایات اهل‌بیت(ع) افزودند: به فرموده اهل‌بیت(ع) آرامش و امنیت از نعمت‌هایی هستند که تا انسان آن‌ها را از دست ندهد، متوجه اهمیت آن نمی‌شود و بحمدالله شما با توفیق خداوند و به برکت اخلاص پرسنل نیروهای انتظامی توانسته‌اید با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در تمام نقاط ایران اسلامی برقرار کنید.

آیت‌الله نوری همدانی با تجلیل از تعامل و ارتباط سازنده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مردم بیان کرد: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است و همه ما شاهد زحمات ارزشمند شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تمام ایام سال هستیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.

وی یکی از توفیقات بزرگ الهی را خدمت‌رسانی به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم تاکید کرده و افزودند: هر کس به هر میزان خدمت او به جامعه بیشتر باشد، نزد خداوند از جایگاه بالاتری برخورددار است، از این رو کسانی که مسئولیت‌های مهمی دارند باید در این امر تلاش بیشتری کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر آگاهی نسبت به مسائل روز و شناخت زمان اظهار داشت: متاسفانه ما در زمانی به سر می‌بریم که استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت‌های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می‌پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه‌های شوم بیداری و آگاهی ملت‌ها و اتحاد مسلمانان بر اساس معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفت در ایام نوروز توسط نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بحمدالله از وقتی که جنابعالی مسئولیت نیروی انتظامی را بر عهده گرفتید خدمات و برنامه‌های خوبی ارائه کردید و برای شما و همه پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون داریم.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان خدمات و اقدامات نیروی انتظامی به تشریح برنامه این نیرو در جهت حفظ و ثبات امنیت در جامعه پرداخت.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی سردار اشتری فرمانده انتظامی آیت الله نوری همدانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم