Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی در این باره اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران  پلیس امنیت عمومی شهرستان دهلران مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و فروش اسلحه در آن شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با هدایت و مدیریت فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و تخصصی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی شب گذشته  تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان را در یکی از روستاهای مرزی شهرستان دهلران دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان ۱۲ قبضه اسلحه کمری، ۳ قبضه شکاری  و یک قبضه سلاح کلاش کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره کشف ۷۶ قبضه سلاح و دستگیری ۴۸ نفر دراین راستا در استان طی ۱۰ روز گذشته، افزود: پلیس برنامه ویژه ای برای برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز در سال جاری در سطح استان دارد.

کشف ۸۰۲ کیلو گرم مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با رصد اطلاعاتی و اشرافیت تکاوران انتظامی در استان ۸۰۲ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در شهرستان سراوان کشف شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر از مخفیگاه خود در حوالی روستای «آسپیچ» داشتند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با شروع عملیات سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت ارتفاعات تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه یکی از قاچاقچیان در حلقه محاصره پلیس گرفتار و دستگیر می شود.

سردار طاهری تصریح کرد: در این عملیات تکاوران در بازرسی از محل و مخفیگاه قاچاقچیان ۸۰۲ کیلو و ۵۰ گرم تریاک به همراه دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را کشف کردند.

ناکامی سوداگران در عبور محموله حشیش

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۹۴کیلو و۳۰۰ گرم حشیش در پی گزارش لحظه ای پلیس البرز و عملیات ضربتی پلیس بم در محور اصلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسلم برومند در این باره اظهارداشت: ماموران پلیس استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از ورود یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر به حوزه استان کرمان مطلع و بلافاصله این مورد را به پلیس شهرستان بم اطلاع دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم بدون فوت وقت به صورت نامحسوس در یکی از نقاط محور  بم-کرمان مستقر و خودروی مورد نظر که یک دستگاه سواری پیکان بود را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۹۴ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و در این رابطه ۲ متهم که به خیال خام خود قصد داشتند این محموله را از شرق به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند، دستگیر و آنان را به مراجع قضائی معرفی کردند.  

دستگیری عاملان آتش سوزی در پارکینگ شرکت پتروشیمی ماهشهر 

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند عاملان آتش سوزی خودروهای مستقر در پارکینگ شرکت پتروشیمی ماهشهر توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهارداشت: هفتم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی در پارکینگ شرکت پتروشیمی راه آوران شهرستان ماهشهر که منجر به حریق ۱۱ دستگاه خودرو شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ‌های زبده پلیس امنیت عمومی استان پس از بررسی ابعاد مختلف موضوع و رصد و پایش اطلاعاتی اعضای باند ۵ نفره عاملان آتش سوزی خودروها را در شهرستان‌های ماهشهر و دیگر شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان سلاح، مهمات غیرمجاز و مقایر قابل توجهی اموال مسروقه شرکت کشف شد، عنوان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به آتش سوزی خودروهای مستقر در شرکت پتروشیمی ماهشهر اعتراف کردند. 

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در  کامیاران

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کامیاران خبر داد.

سردار رسول برزوئی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته یکی از تیم های پلیس آگاهی شهرستان کامیاران هنگام کنترل خودروها در سطح شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: در این راستا خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در گلستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

سرهنگ فرزاد تاجره افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد متهم قصد جابجایی مواد افیونی با یک دستگاه کامیون از شرق کشور به گلستان را دارد که مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: با تلاش ماموران، خودرو مورد نظر در محور جنگل گلستان شناسایی و طی عملیاتی موفقیت آمیز متوقف شد.

سرهنگ تاجره خاطرنشان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۴۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر ماموران حین کنترل محورهای شرقی استان، در محدوده "تنگراه" به دو دستگاه پژو مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این دو خودرو ۴۰ کیلو تریاک کشف و ۳ متهم نیز دستگیر شدند.

برچسب‌ها قاچاق سوخت سلاح گرم مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت سلاح گرم مواد مخدر قاچاق سوخت سلاح گرم مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس مبارزه با مواد مخدر جانشین فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان پلیس امنیت عمومی شرکت پتروشیمی ماموران پلیس یک دستگاه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد