Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:46:52 GMT

آسایشگاه قم نیازمند بهسازی ساختمان و امکانات است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۴۲۷

آسایشگاه قم نیازمند بهسازی ساختمان و امکانات است

ایسنا/قم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: آسایشگاه سالمندان و معلولین قم نیازمند بهسازی ساختمان، امکانات و از همه بیشتر محبت و صمیمیت شهروندان قمی می باشد.

مهندس روح‌الله امراللهی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اظهار داشت: دوران روزگار همواره با یک روند برای انسان ها نمی چرخد، بعضی اوقات حوادثی رخ می دهد که برای انسان تا پیش نیاید باور نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه انسان ها در دوران جوانی سلامتی، قدرت و خیلی امکانات دارند، افزود: هیچ نعمتی ابدی نیست و یکی از مهمترین نعمت ها سلامتی است،

امراللهی با اشاره به این مصرع معروف سعدی "ای که دست ات می رسد کاری بکن" تصریح کرد: حتما برای همه ما روزی خواهد آمد که نیازمند کمک و محبت هم نوع خود خواهیم شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: آسایشگاه سالمندان و معلولین قم نیازمند بهسازی ساختمان، امکانات و از همه بیشتر محبت و صمیمیت شهروندان قمی می باشد

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: محبت کمترین کار و لیکن بهترین هدیه از طرف شهروندان  عزیز برای آسایشگاه سالمندان و معلولین قم می باشد، آن را دریغ نورزیم چون روزی رسد که خود نیازمند آن محبت خواهیم بود.

خانم نرجس نیازمند، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم در ادامه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب گفت: چند نفر از همکاران از جمله آقایان محرری و امراللهی از اعضاء شورای شهر و حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در این بازدید حضور داشتند، که این حضور را رزق خود دانستند.

وی بیان کرد: سالمندان حق دارند در محیطی آرامبخش، مناسب سازی شده برای رفت و آمدشان و محیطی بانشاط و طبیعت زیبا روز های خود را سپری نمایند.

نیازمند در ادامه اظهار کرد: هر یک از این سالمندان یادآور سال های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: این سالمندان در دوران جوانی و توانمندی، تلاش های بسیار برای پیشرفت و ساختن حداقل زندگی خود داشته اند و شاید هرگز تصور نمی کردند روزهای پایانی عمرشان در خانه سالمندان سپری گردد.

وی در پایان تصریح کرد: این سالمندان شایسته زندگی به مراتب مطلوب تر از این شرایط هستند و قطعا مسئولین و خیرین با همت و دوشادوش هم این امر را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم سالمندان مشارکت خیرین آسایشگاه سالمندان و معلولین شورای اسلامی شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: شعاری که سال‌ها تکرار شد به عنوان میراث ماندگار در حوزه وقف به جهت تمرکز اولویت در حوزه دانش و توسعه دانش و رسیدن به مرز فناوری در این نمایشگاه قابل مشاهده است. در حوزه‌های علوم زیستی، دفاعی، هوش مصنوعی و علوم پزشکی در کنار مباحثی مانند فقه که مورد توجه بوده شاهد رشد و پیشرفت خوبی هستیم.

وی اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر و تشکر کنیم که نظارت به فردا و حوزه‌هایی که زندگی آینده بشر را دستخوش تحول قرار می‌دهد دارند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این زمینه دنبال می‌کنند. طبیعتاً همه مجموعه‌های کشور باید مطابق سندهای توسعه پنج ساله به دانش بنیان شدن محصولات و سرمایه گذاری ها فکر کنند و طبیعتاً این الگو را می‌توانند مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حریزاوی بیان کرد: همه مؤمنان که می‌خواهند بعد از این دنیای فانی سرمایه‌هایشان به رشد و نمو برسد و ماندگار شود اگر بتوانند حوزه نگرشی خود را از وقف زمین و ملک و اموالی که برای امور دینی در نظر گرفته شده توسعه دهند و برای تولید قدرت امت اسلام و حکومت اسلامی برنامه ریزی کنند حتماً می‌تواند به ماندگارتر شدن موقوفات کمک کند. ما نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم و وقف در حوزه دانش بنیان می‌تواند نوید بخش باشد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به جهت ارتباط تنگاتنگی که با سازمان اوقاف دارد یک ظرفیت خوبی برای معرفی این حوزه‌های جدید توسعه وقف دارد و ما اینجا حضور پیدا کردیم که با این دستاوردها آشنا شویم که بتوانیم از طریق شبکه تبلیغی که در سراسر کشور گسترش پیدا کرده در سطح خوبی معرفی کنیم.

کد خبر 6090636 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم