Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:23:47 GMT

افزایش مجدد قیمت مرغ در اردستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۲۶۶۴

افزایش مجدد قیمت مرغ در اردستان

اسحاق شفیعی گفت: با موافقت ستاد تنظیم بازار استان اصفهان از امروز قیمت فروش و عرضه مرغ زنده در سامانه رهتاب از مبلغ ۱۹۵۰۰ تومان به ۲۰۳۷۰ تومان افزایش یافته است.

او می‌گوید: مرغ زنده ۸۷۰ تومان در هر کیلو افزایش قیمت داشته است. قیمت مرغی که کشتارگاه تحویل می‌دهد ۲۸۵۰۰ تومان است که مباشیران توزیع با کرایه بار مرغِِ گرم را حدود ۲۹ هزار تومان توزیع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: پس از توزیع امروز مرغ گرم در فروشگاه‌های شهرستان اردستان، اصناف موظف هستند قیمت این کالای اساسی را همانند سراسر استان اصفهان ۳۱ هزار تومان به فروش برسانند.

به گفته شفیعی، با تمام مرغ فروشی‌های شهرستان اتمام حجت شده است که به هیچ عنوان اجازه فروش مرغِ گرم بیشتر از قیمت مصوب ۳۱ هزار تومان را ندارند و فروشگاه‌های عرضه باید قیمت را نصب کنند.

او گفت: مردم گران فروشی فروشگاه‌های عرضه کالای اساسی را به جهاد کشاورزی اطلاع دهند. روزانه حدود ۴ تا ۶ تن مرغ گرم وارد شهرستان می‌شود و هیچ گونه کمبودی در این باره وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ در بازار اردستان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان