Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب با دارا بودن ۵۸۰ هزار رأس دام سبک و ۸۳ هزار دام سنگین، یکی از قطب های مهم دامپروری آذربایجان‌غربی است و تامین نهاده های دامی یکی از ضروریات و اولویت های جهاد کشاورزی این شهرستان است.

علی دیانتی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن در سال، از کارخانه های راکد شهرستان بود که در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت سه هکتار، با هفت هزار مترمربع زیر بنا و تأسیسات مسقف، احداث شده است که با فعالیت مجدد آن و بهره‌برداری از این واحد تولیدی، علاوه بر امکان تولید و تامین نهاده‌های دامی شهرستان، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۵ نفر به طور غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، همچنین سیلوی ذخیره سازی نهاده های دامی این کارخانه با ظرفیت بالای ۱۰۰ هزار تن با حضور استاندار و مسوولان کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در هشتمین سفر شهرستانی خود امروز، سه‌شنبه وارد میاندوآب شد.

بازدید از شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب و افتتاح فازتوسعه شرکت فرش افشار زرینه و برگزاری میز خدمت توسط معاونان استاندار آذربایجان غربی و مدیران کل استانی در محل مصلای امام خمینی (ره)  از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سفر مقام عالی دولت در استان به میاندوآب است.

بازدید از مرکز نگهداری معلولان ذهنی بی‌سرپرست و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در میاندوآب، دیدار از خانواده شهید امانی (شهید راه امنیت)، دیدار با مردم روستاهای یاریجان علیا و زنجیر آباد، دیدار با مردم شهر جدید بکتاش در مسجد جامع این شهر، بازدید از کمپ گردشگری نوروزلو، دیدار و سخنرانی در جمع نخبگان و ایثارگران شهرستان و نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استاناز دیگر برنامه‌های سفر محمدصادق معتمدیان به شهرستان میاندوآب است.

میاندوآب با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان بزرگ آذربایجان غربی پس از ارومیه و خوی به شمار می رود.

برچسب‌ها مراسم بهره برداری افتتاح طرح محمدصادق معتمدیان نهاده های دامی سرمایه گذاری میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم بهره برداری افتتاح طرح محمدصادق معتمدیان مراسم بهره برداری افتتاح طرح محمدصادق معتمدیان نهاده های دامی سرمایه گذاری میاندوآب آذربایجان غربی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان