Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با درخشش ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی، به یک قدمی نیمه‌نهایی لیگ برتر رسید.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی امروز (سه‌شنبه) ۹ فروردین ۱۴۰۱ از دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد برابر حریف خود کاله مازندران به پیروزی دست پیدا کرده و سری را یک بر صفر پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان فرزاد کوهیان شروع خوبی داشته و کوارتر اول را ۲۷-۱۷ پیروز شدند تا با وجود شکست ۱۶-۲۳ در کوارتر دوم، نیمه نخست را ۴۳ - ۴۰ برنده شده و پیروز به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم نیز باز هم این تیم ذوب‌آهن بود که روند کار را در اختیار داشت و با پیروزی‌های ۱۸-۱۴ و ۱۶-۱۴ در کوارترهای سوم و چهارم، در مجموع ۷۷ - ۶۸ کاله مازندران را شکست داد تا فعلا یک بر صفر سری را پیش بیافتد.

ارسلان کاظمی ملی‌پوش ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۲۹ بهترین بازیکن زمین شد. سجاد مشایخی گارد ملی‌پوش ذوبی‌ها نیز با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

جلال آقامیری فوروارد کاله مازندران نیز در این مسابقه موفق به ثبت دبل‌دبل شد. او با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۲ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن شمالی‌ها بود.

تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال تا به این لحظه:

۱) شیمیدر قم

۲) شهرداری گرگان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال لیگ برتر بسکتبال پلی آف لیگ بسکتبال ارسلان كاظمي تيم بسكتبال ذوب آهن لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال