Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بلاتکلیفی در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، مشکلات حمل‌و‌نقل و تعطیلی برخی از کشتارگاه‌ها باعث گرانی مرغ در برخی از استان‌ها از جمله تهران شد.

قیمت ۳۷ هزار تومانی مرغ در تهران

بنابراین گزارش وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ را ۳۱ هزار تومان اعلام کرد، اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که این محصول در شهر تهران ۳۷ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قیمت این محصول در شهرهای دیگری مانند شهرکرد و کوهرنگ ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت ۳۰ هزار تومانی مرغ در برخی شهرها

یکی از فروشندگان این محصول در کوهرنگ در این ارتباط می‌گوید: حدود چهار ماه است که قیمت مرغ ثابت است و به قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 جهاد کشاورزی: مرغ حداکثر ۳۱ هزار تومان است و گران‌فروشی ندیدیم

عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، اما در این ارتباط به خبرگزاری تسنیم گفت: حداکثر قیمت مرغ در استان‌های مختلف کشور ۳۱ هزار تومان است. این محصول در برخی از استان‌های کشور  با قیمت کمتری نیز فروخته می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در تعطیلات نوروزی تعطیل نیست و به صورت شبانه‌روزی بر بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی نظارت دارد. در بازار مرغ و تخم مرغ نیز با وجود مشکلاتی که برای حمل و نقل وجود داشت نیاز استان‌های مختلف تامین و کمبودهای مقطعی از استان‌های همجوار تامین شد.

عسکرزاده افزود: گزارش از گران‌فروشی مرغ در بازار نداشتیم و تنها در مواردی شاهد گران‌فروشی مرغ‌های بسته‌بندی‌شده بودیم که با واحدهای متخلف نیز برخورد صورت گرفت.

تعادل قیمت مرغ بعد از تعطیلات

بنابر این گزارش تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که با طی تعطیلات نوروزی و عادی‌سازی وضعیت جاده‌های کشور و کشتار مرغ قیمت این محصول دوباره به نرخ تعادلی بازگردد. اما لازم است که تولیدکنندگان این محصول به‌عنوان مصرف‌کنندگان نهاده‌های دامی از قیمت این محصولات در سال جدید مطلع باشند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۸۸ هزار تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟