Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:45:21 GMT

امروز بصورت آنلاین به اورامانات کرمانشاه سفر کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۱۲۵

امروز بصورت آنلاین به اورامانات کرمانشاه سفر کنید

ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه جهانی اورامانات از تدارک برپایی جشن ملی نوروزگاه بصوزت آنلاین در منطقه اورامانات کرمانشاه از ساعت ۱۴ امروز(دهم فروردین)خبر داد.

پویا طالب نیا در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه وزارت میراث فرهنگی برای برپایی جشن ملی نوروزگاه در ۱۰ پایگاه جهانی کشور، اظهار کرد: تخت جمشید، پاسارگاد، میدان امام، باغ فین، کاخ گلستان، اردبیل‌، سلطانیه، تخت سلیمان، اورامانات و بیستون، ۱۰ پایگاهی هستند که جشن ملی نوروزگاه در آنها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از آنجایی که منظر فرهنگی، تاریخی و طبیعی اورامانات در دو استان کرمانشاه و کردستان قرار گرفته، این جشن در پایگاه جهانی اورامانات طی دو روز برگزار می شود.

مدیرپایگاه جهانی اورامانات تصریح کرد: این برنامه در اورامانات کرمانشاه از ساعت ۱۴ ظهر امروز(دهم فروردین) آغاز می شود و تا ساعت ۱۵:۳۰ ادامه خواهد داشت.

وی محل برگزاری این جشن در اورامانات کرمانشاه را در شهر روانسر و در کنار سراب زیبای این شهر عنوان کرد و گفت: از آنجایی که روانسر دروازه اورامانات کرمانشاه است، این شهر را برای این برنامه انتخاب کرده ایم که در آن ظرفیت های تاریخی، طبیعی و آداب و رسوم این منطقه معرفی می شود.

طالب نیا از حضور میهمانانی در این برنامه خبر داد و گفت: قطب الدین صادقی نویسنده و پژوهشگر و محمدعلی سلطانی مورخ و پژوهشگر از جمله مفاخری هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت.

به گفته این مسئول، این برنامه به شکل زنده از طریق اینستاگرام، تلوبیون، آپارات، لنز و ایونت پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه اورامانات پخش زنده سراب اورامانات کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و سپاهان

لیگ برتر ایران (پرسپولیس - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 749624

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین