Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند محصولات استراتژیکی که استکبار جهانی مانع از ورود آن به کشور می‌شود را تولید کنند به شرط آن‌که همه عوامل اجرایی بر مبنا و مدل حاج قاسمی که کار جهادی و انقلابی است از آن‌ها حمایت کنند.

دادخدا سالاری در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی استان کرمان افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، برای بهبود امورات مملکت و رفع مشکلات مردم باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی نماییم و در این رابطه باید توجه داشت که معظم له حل مشکل کشور را در گروی نگاه به داخل کشور و داشته های ملی و حمایت از تولید دانسته اند و ما مردم و مدیران استان کرمان بر خود می بالیم که در این زمینه الگوی کشوری و بین المللی به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک نعمت برای خدمت به مردم یاد کرد و اظهارداشت:  باید عملکرد ما در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای عمل او شکل بگیرد و همواره توجه داشت که حاج قاسم منتظر نمی ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد.
مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرجا کاری بر زمین مانده را مشاهده می کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی به اجرای آن می پرداخت و در این مسیر محاسبه اینکه در این حوزه مسئولیت دارد یا خیر، وظیفه او است یا خیر و مورادی از این دست را نمی کرد.
سالاری یادآور شد: به عنوان نمونه، سردار سلیمانی در زلزله ویرانگر بم با توجه به اینکه وظیفه او در خارج از کشور تعریف شده بود، اما به اتفاق شهید کاظمی و بدون هیاهو در این شهر زلزله زده مستقر شد و ساماندهی امر مجروحان؛ اعزام و کمک رسانی به مردم را انجام داد.
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در سیل خوزستان نیز بلافاصله پس از ورود به کشور در بحبوحه جنگ با داعش در عراق،  به جای سر زدن به خانواده چشم انتظار و نگران خود؛  مستقیم عازم مناطق سیل زده شد و نشان داد که برای خدمت به مردم باید همیشه در صحنه بود و بر مبنای وظیفه انقلابی و دینی خود حرکت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به این مطلب که اگرچه هیچ یک از ما نخواهیم توانست در مقام سردار سلیمانی قرار گیریم، عنوان کرد: باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا ویژگی های شخصیتی او را در خود پرورش داده و خود را به روش مدیریتی او نزدیک نمائیم.
سالاری بیان کرد: در راستای حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری برای گره گشایی از مشکلات کشور است نیز  باید با مدل حاج قاسم عمل نماییم و ببینیم گره کار کجاست و آن را باز کنیم.
وی اظهارداشت: دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، بنای حرکت خود را بر مبنای حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان قرار داده و معتقد است که این شرکت ها می‌توانند تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار را بلا اثر و حتی خنثی نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان این توانایی را به مدد هوش و پشتکار ایرانی دارند که محصولات استراتژیکی که استکبار جهانی مانع از ورود آن به کشور می شود را تولید و اثرات  جنگ اقتصادی را بر کشور و مردم کم اثر و خنثی نمایند به شرط آنکه همه عوامل اجرایی در حمایت از تولید و خصوصا شرکت های دانش بنیان بر مبنا و مدل حاج قاسمی که همانا کار جهادی و انقلابی است، حرکت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان عمومي و انقلاب تولیدکننده دانش بنیان سردار سلیمانی استانی اقتصادی شرکت های دانش بنیان سردار سلیمانی استان کرمان حاج قاسم بر مبنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود