Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:26:38 GMT

تصادف در جاده چالوس ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۱۱۲

تصادف در جاده چالوس ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

مهرداد بابایی، رییس اورژانش و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ساعت ۰۶:۳۳ صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، برخورد دو دستگاه خودرو سمند در محدوده آسارا جاده چالوس به اورژانس استان البرز اعلام شد.

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین حادثه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای مصدومین، در ادامه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز به محل اعزام شد؛ مصدومین سانحه ۱۰ نفر شامل ۵ آقا، ۳ خانم و ۲ کودک بودند.

به گفته بابایی در ابتدا اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس، در محل برای مصدومین صورت گرفته سپس تمامی آن‌ها برای طی ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس حادثه تصادف اورژانس کرج جاده چالوس آسارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا