Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا بحرانی گفت: ۶ مجتمع آبرسانی برای تامین آب ۹۶ روستا در استان احداث می‌شود که این امور توسط گروه‌های جهادی تخصصی آبرسانی و جهادگران سازمان بسیج سازندگی تحت عنوان "بسیج آبرسانی" انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: 150 گروه جهادی در قالب 5 قرارگاه موضوعی، 2 قرارگاه پهنه‌ای و 7 قرارگاه شهرستانی در استان سازماندهی شده‌اند که قرار است این گروه‌ها در مناطق محروم و روستایی و حاشیه شهر خدمات‌رسانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این گروه‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کمک مومنانه و بهداشت و سلامت خدمات گوناگونی را به نیازمندان ارائه می‌دهند.
  بحرانی عنوان کرد: قرارگاه‌های موضوعی با حضور بسیج طلاب، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج کارمندان و بسیج حقوقدانان برقرار شده‌اند، به این معنا که این قرارگاه‌ها موضوعاتی را شناسایی کرده و روی آن کار می‌کنند.
  مسئول گروه‌های جهادی استان قزوین افزود: قرارگاه‌های پهنه‌ای نیز مناطق آوج و طارم را پوشش می‌دهند و ما به‌ صورت استانی به کمک آن‌ها می‌رویم.
  وی بیان کرد: قرارگاه‌های شهرستانی در شهرستان‌ها سازماندهی شده و همه گروه‌های جهادی باید ذیل این قرارگاه‌های منطقه‌ای و شهرستانی فعالیت کنند.
  بحرانی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها از ابتدای نوروز آغاز شده و تا پایان نوروز ادامه خواهند داشت و یکهزار جهادگر در آن ارائه خدمت می‌کنند.
  50 دندانپزشک جهادگر در ایام نوروز به نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌دهند
  مسئول گروه‌های جهادی استان قزوین تصریح کرد: در کنار همه فعالیت‌های جهادی یک درمانگاه دندانپزشکی نیز در کمیته امداد مستقر شده که به دانش‌آموزان و مددجویان کمیته امداد خدمات رایگان در حوزه جرم‌گیری، ترمیم، عصب‌کشی و کشیدن دندان‌های غیر قابل نگهداری ارائه می‌دهند.
  وی اظهار کرد: این خدمات تا یازدهم فروردین ماه ادامه دارد و توسط 50 جهادگر از هیئت علمی، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان در شهرستان قزوین انجام خواهد شد.
  بحرانی گفت: همچنین برای نوروز و ایام ماه مبارک رمضان نیز 30هزار بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شده که نیمی از این بسته‌ها در ابتدای نوروز توزیع شده و نیمی نیز در ماه مبارک در سطح استان توزیع خواهد شد.
  آبرسانی به 96 روستا توسط جهادگران قزوینی
  مسئول گروه‌های جهادی استان قزوین یادآور شد: 6 مجتمع آبرسانی برای تامین آب 96 روستا در استان احداث می‌شود که این امور توسط گروه‌های جهادی تخصصی آبرسانی و جهادگران سازمان بسیج سازندگی تحت عنوان "بسیج آبرسانی" انجام خواهد شد.
  وی تاکید کرد: همچنین ساخت 100 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد که جهادگران در ایام نوروز فعالیت خود را در روستای آکوجان الموت‌غربی آغاز کرده‌اند و تا اتمام ساخت و تحویل کلید به مددجویان فعال خواهند بود.
  بحرانی اضافه کرد: هزینه‌های این فعالیت‌ها از طریق خیرین، مجموعه‌های انقلابی و گروه‌های جهادی تامین می‌شود.
  این مسئول خاطرنشان کرد: برای تعمیر و تکمیل 500 واحد مسکونی نیز برنامه‌ریزی شده که انجام آن در دستور کار جهادگران قرار دارد.
  مسئول گروه جهادی استان قزوین ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز گروه‌های جهادی فرهنگی در منطقه مهرگان مستقر شده و در بحث‌های روان‌شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند.
  بحرانی تصریح کرد: در روستاهای کوهین و در مناطق دیگر استان نیز گروه‌های فرهنگی برنامه‌های مناسبتی و فعالیت‌هایی از قبیل آموزش قرآن و احکام برای خانواده‌ها، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی مدارس، جشنواره‌های فرهنگی و برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان را انجام خواهند داد.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جهادی استان قزوین گروه های جهادی قرارگاه ها مسئول گروه فعالیت ها خواهد شد گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.
سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است