Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:22:41 GMT

هندبال ساحلی ایران هم با حمایت ایرانسل جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۷۵۰

هندبال ساحلی ایران هم با حمایت ایرانسل جهانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در روز پایانی رقابت‌های هندبال ساحلی در دو رده بزرگسالان و نوجوانان، که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های ملی ایران توانستند با درخشش و کسب پیروزی در برابر حریفان خود، ضمن به دست آوردن مدال طلا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز، راه پیدا کنند.

هشتمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، با حضور تیم‌های ملی ایران، قطر، ویتنام، عمان، فیلیپین و هند و دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا نیز با حضور تیم‌های ایران، پاکستان، اردن، قطر، هند و افغانستان، طی روزهای دوم تا هشتم فروردین ۱۴۰۱، با حضور ایرانسل به عنوان حامی ویژه این رقابت‌ها و نیز حامی ورزش هندبال کشور، در زمین ساحلی فدراسیون هندبال ایران در مجموعه ورزشی انقلاب، برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، در رده بزرگسالان، دو تیم و در رده نوجوانان نیز سه تیم نخست، راهی مسابقات جهانی یونان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه این مسابقات، روز هشتم فروردین ماه، با حضور بدر الذیاب نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال و دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.

این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همه سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت می‌کند.

حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران، سوم فروردین ماه، توانسته بود با قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، نخستین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران به ارمغان آورد. بانوان نوجوان هندبالیست، پس از افتخارآفرینی در آسیا، با استقبال ایرانسل به کشور بازگشتند.

در اسفند ۱۴۰۰ نیز، تیم ملی جوانان دختر ایران، توانسته بود با حمایت ایرانسل، مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده و به مسابقات قهرمانی جهان، راه پیدا کند.

پیش‌تر نیز، در بهمن ۱۴۰۰، تیم ملی هندبال مردان ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شده بود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.

کد خبر 5456103

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال ایرانسل هندبال ساحلی حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی ایالات متحده امریکا شرکتهای فناوری فیبر نوری نقاط اینترنت روسیه فناوری فضایی ایرانسل هوشمندسازی نوآوری ورزش هندبال کشور حمایت ایرانسل هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود