Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@22:44:11 GMT

واکنش فرماندار مشهد به حوادث بازی ایران و لبنان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۶۵۱

واکنش فرماندار مشهد به حوادث بازی ایران و لبنان

آفتاب‌‌نیوز :

محسن داوری در جمع خبرنگاران افزود: با استقبال کم‌نظیر مردم مشهد از مسابقه فوتبال ایران و لبنان خوشبختانه دیروز ۲۳ هزار نفر توانستند بازی را در ورزشگاه ببینند ولی متأسفانه جمعیت قابل توجهی از این مشتاقان به دلیل ازدحام و مشکلات پیش آمده نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی گفت: استقبال گسترده مردم برای دیدن این دیدار سبب هجوم و ازدحام جمعیت شده و اتفاقاتی بواسطه این موضوع رخ داد که در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: این استان، شاید نمره کاملی از میزبانی این مسابقه نگرفته باشد اما نمره قبولی را قطعا کسب کرده است، با توجه به اینکه حضور تماشاگران در این مسابقه تنها سه روز قبل از برگزاری اعلام شد و پیش از آن قرار به حضور تماشاگران نبود.

علی اکبر هاشمی جواهری افزود: در ابتدا ستاد مبارزه با کرونا اجازه حضور پنج هزار تماشاگر را صادر کرد و پس از آن مجوز برای حضور ۵۰درصدی تماشاگران در ورزشگاه امام رضا(ع) را کسب کردیم؛ بهتر است به جای پرداختن به حواشی، برای صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی جشن بگیریم.

وی بیان کرد: به رغم اخبار مختلفی که در رابطه با حضور یا عدم حضور تماشاگران در مسابقه تیم‌های ملی ایران و لبنان منتشر شد، ما مجری تصمیماتی بودیم که از تهران ابلاغ شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه مشهدالرضا به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع شناخته می‌شود، بهتر بود برخی از مسائل از قبل پیش‌بینی می‌شد تا ان شاءالله در رویدادهای بین‌المللی آتی که به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) خواهد بود با آماده سازی زیرساخت‌های لازم شاهد حضور تمامی اقشار جامعه باشیم، یکی از مهم‌ترین دلایل برای حواشی این مسابقه، کمبود زمان برای فراهم‌سازی برخی زیرساخت‌ها بود.

هاشمی جواهری اظهار داشت: همه ارگانها و نهادهای مسئول با عوامل اجرایی این مسابقه همکاری کامل داشتند و خدا را شاکریم که باتوجه به وجود ۱۳۰هزار نفر متقاضی برای خرید بلیت این مسابقه، شاهد هیچ اتفاق خاصی نبودیم و مشهد از میزبانی این رویداد نمره قبولی گرفت هرچند که ایده‌آل نبود.

از مهم ترین حواشی بازی دیروز، عدم حضور بانوان در ورزشگاه بود، بانوان زیادی با وجود اینکه بلیت رسمی تهیه کرده بودند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و در نهایت از سوی نیروهای پلیس با اسپری فلفل مورد حمله قرار گرفتند و تاکنون هیچ مرجع رسمی در این باره توضیح نداده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرماندار مشهد ورود زنان به ورزشگاه بازی ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان این بود که بالاخره علیرضا بیرانوند به این بازی می‌رسد یا نه.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس تازه گچ دستش را باز کرده بود و مخصوصا بعد از آنکه امیررضا رفیعی در مسابقه جام حذفی ۴‌گل از آلومینیوم اراک خورد، حساسیت‌ها در مورد قفس توری قرمزها هم افزایش پیدا کرد. نهایتا و در شرایطی که حتی تا چند ساعت قبل از بازی هم باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی دقیق در این مورد انجام نداده بود، شاهد حضور بیرو در ترکیب اصلی قرمزها بودیم.

با این حال روند مسابقه طوری بود که اگر خود رفیعی یا حتی بیرانوند با همان دست گچ‌گرفته هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، اتفاقی نمی‌افتاد. به یمن کیفیت بالای بازی، بیرانوند کلا روی یک توپ بیرون از چارچوب اثر گذاشت!

کد خبر 849270 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها عليرضا بيرانوند باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم