Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «جیم کری» کمدین معروف از تماشاچیانی که بعد از سیلی زدن ویل اسمیت، ایستاده او را تشویق کردند، ابراز تاسف کرد.

جیم کری خطاب به تماشاگران «بی‌جرات» اسکار که ایستاده «ویل اسمیت» را تشویق کردند گفت: «حالم به شدت بد شد!»

جیم کری از هالیوود انتقاد کرد که وقتی ویل اسمیت در مراسم اسکار برای بازی در «شاه ریچارد» برنده بهترین بازیگر مرد شد، نباید او را تشویق می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برنده شدن اسکار اسمیت چند دقیقه پس از سیلی زدن به کریس راک در حالی که این کمدین در حال ارائه بخش فیلم مستند بود اتفاق افتاد. 

کریس راک که اجرای مراسم اسکار را برعهده داشت، در مورد سر طاس جِیدا پینکت اسمیت که سال گذشته فاش شد که مبتلا به آلوپسی است وموهایش را تراشید، شوخی کرد که همسرش ویل اسمیت این شوخی را برنتابید و در حین مراسم و پخش زنده تلویزیونی در سراسر جهان، سیلی محکمی به مجری زد.

کری به گیل کینگ از شبکه سی‌بی‌اس (از طریق هاف‌پست) گفت: من حالم بد شد. از تشویق ایستاده حالم بد شد. هالیوود به طور انبوه بزدل است و واقعاً احساس می‌شود که این نشانه واقعاً واضحی است که ما دیگر آن باشگاه باحال نیستیم.

کری گفت که اسمیت پس از سیلی زدن به راک، «باید» از مراسم اسکار خارج می‌شد. کینگ خاطرنشان کرد که کریس راک از ارائه گزارش پلیس در مورد این حادثه امتناع کرد، اما کری ادعا کرد که این فقط به این دلیل است که کمدین «نمی‌خواست او را به دردسر بیاندازد».

کری نتیجه‌گیری کرد: «[سیلی] از ناکجاآباد ناشی شد زیرا ویل چیزی در درونش می‌گذرد و آدمی ناامید است. برای او بهترین‌ها را آرزو دارم. من به شخصه مشکل یا دشمنی با ویل اسمیت ندارم. او کارهای بزرگی انجام داده، اما لحظه خوبی نبود. دیشب(سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک) بر لحظه درخشان همه سایه انداخت... لحظه‌ای خودخواهانه بود.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تشویق کنندگان اسمیت جیم کری ویل اسمیت اسکار فیلم کمدین کمدی هنرپیشه بازیگر سیلی کریس راک هالیوود ویل اسمیت سیلی زدن کریس راک جیم کری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899257

دیگر خبرها

  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت