Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این اطلاعیه که روز چهارشنبه در پایگاه خبری این دانشگاه منتشر شد آمده است: بر اساس مصوبات شورای دانشگاه فردوسی مشهد ، در سال جدید و با برنامه‌ریزی و بررسی همه جوانب، تمام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به صورت حضوری و از روز یکشنبه ۱۴ فروردین آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور رفع نگرانی دانشجویان غیربومی و خانواده‌های آنها، تهمیداتی اندیشیده شده است تا همه دانشجویان مجال کافی برای بازگشت به دانشگاه داشته باشند و دانشجویانی که ۲ دز واکسن را دریافت کرده باشند می‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند همچنین دانشجویان بین‌الملل در صورت عدم حضور در کشور می‌توانند تا اطلاع ثانوی از آموزش الکترونیکی بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دانشجویان روزانه غیربومی متقاضی خوابگاه در تمام مقاطع از طریق پورتال دانشجویی درخواست خود را از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ثبت کنند و دانشجویانی که سه دز واکسن را دریافت کرده باشند می‌توانند تقاضای استفاده از خوابگاه را ارسال کنند."

در این اطلاعیه آمده است: داشتن کارت الکترونیکی واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه برای تمام دانشجویان الزامی است. ضمناً تمام امتحانات پایان ترم نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در صورتی که بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تغییراتی در تصمیم‌های اتخاذ شده ایجاد شود مراتب از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه  فردوسی مشهد انتشار خواهد یافت.

مجموعه دانشگاه فردوسی مشهد با ۱۳ دانشکده، هفت پژوهشکده، ۱۳ خوابگاه، کتابخانه مرکزی، ساختمانهای اداری، تاسیسات و محوطه‌های ورزشی و فضای سبز در گستره ای  ۳۰۰ هکتاری در جنوب غربی کلانشهر مشهد واقع شده است.

این دانشگاه که در سال ۱۳۲۸ تاسیس شد، سومین دانشگاه با سابقه ایران پس از دانشگاه‌های تهران و تبریز است. هم اینک در دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و اقتصادی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه ۲۵ هزار دانشجو تحصیل می‌کنند که بیش از چهار هزار نفر آنان در مقطع دکتری، هشت هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند.

برچسب‌ها کرونا مشهد خوابگاه آموزش غیرحضوری دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مشهد خوابگاه کرونا مشهد خوابگاه آموزش غیرحضوری دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد

دریافت 43 MB

تصویربردار: هادی شمسی ثانی

کد خبر 6089060

دیگر خبرها

  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد