Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، با بستری ۲۸ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته هم اکنون ۱۲۵ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و متاسفانه ۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

بر اساس جدیدترین نقشه رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز خراسان شمالی تغییری نکرده و هم اکنون یک شهر در وضعیت قرمز،۳ شهرستان استان نیز در وضعیت زرد و ۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند یا نوبت دز سوم آن ها فرا رسیده سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.

بی‌توجهی به واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند، روند کاهشی تلفات را معکوس کند.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در خراسان شمالی واکسیناسیون کرونا در خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند

دبیر خانه کارگر خراسان رضوی گفت: در استان حدود ۵۰ تشکل داریم که به معنای واقعی فعالیت ندارند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حسین رسولی در نشست خبری روز کارگر که با اشاره به اجرای درست قوانین کارگری اظهار داشت: ما مشکلی در قوانین نداریم مسئله اصلی عدم اجرای درست قوانین کارگری از جمله  ماده7 ماده47.96 و 11  است.

وی افزود: کارگر هم پول بیمه می‌دهد و هم درمان درست حسابی ندارد ودر کنار آن برای مرخصی هم مشکل دارد بدون پرداخت حقوق انجام می شود.

رسولی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی که باید صفر تا صد هزبنه های درمان را پرداخت کند بدرستی اجرا نمی‌شود و به عبارتی دولت های توجهی به این سازمان ندارد درواقع وزیر برخلاف قانون کار و‌ رعایت سه جانبه گری و توجه به سبد معیشت و تورم مصوبات انجام‌ می‌دهد.

وی با تاکید بر موضوع سه جانبه‌گری در حوزه کارگری خاطرنشان کرد: متاسفانه سه جانبه‌گری در شورای عالی کار هم رعایت نمی شود که در نهایت کارگر متضرر می‌شود و  باعث شده کارگر رغبتی به کارگری ندارد و به دلیل مزد پایین که تنها 10 روز هزینه کارگر را پوشش می‌دهد و کارفرما مجبور است از نیروی بیگانه استفاده کند که مسائل اجتماعی خودش را دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی همچنین با اشاره به بحث درمان کارگری گفت: کارگر به محض ورود به کارخانه باید  بیمه اجباری شود.6 میلیون جمعیت در مشهد و تعداد زائر دو بیمارستان تامین اجتماعی فارابی و 17 شهریور  داریم که‌ موظفند بدون هیچ هزینه ای کارگر درمان شوند.

رسولی در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح کرد: در خانه کارگر در بحث رفاه حال کارگر، حضور 24 هزار آموزش های خود اشتغالی به طور رایگان در سال 1402 دادیم واین درحالی است که خانه کارگر استان در کشور قریب به تعداد زیادی استراحتگاه با نازل ترین قیمت ها دادیم.

وی با اشاره به سبد معیشت بین رقم 20 تا 30 میلیون است، اذعان داشت: متاسفانه در شورای عالی کار سه‌ جانبه‌گری رعایت نمی‌شود‌، در استان حدود 50 تشکل داریم که به معنای واقعی فعالیت ندارند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید