Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:04:48 GMT

تامین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۰۷۸

تامین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل، صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، در دیدار دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل با دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دو طرف، توافق‌نامۀ راه‌اندازی و پشتیبانی شاخه‌های ارتباطی شبکۀ دولت در استان فارس را امضا کردند.

بر اساس این توافق‌نامه، ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، راه‌اندازی و پشتیبانی از زیرساخت ارتباطی لازم، برای اتصال بیش از ۲۰۰۰ مرکز دولتی، اعم از دهیاری، بخشداری، فرمانداری و استانداری، به شبکۀ دولت را بر عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، استاندار فارس، با اشاره به افتتاح قریب‌الوقوع آزادراه شیراز به اصفهان، خواستار هم‌افزایی برای رفع موانع و تسریع در پوشش ارتباطی این آزادراه شد.

مدیرعامل ایرانسل نیز با اشاره به توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی توسط ایرانسل در سال گذشته، از تکمیل دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، تا پایان امسال خبر داد.

عباسی‌آرند همچنین، رقم برنامه‌ریزی شده برای سرمایه‌گذاری ایرانسل در استان فارس، در سال ۱۴۰۱ را دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

تأکید بر رفع موانع توسعۀ پوشش شبکه در شیراز

مدیرعامل ایرانسل، همچنین ظهر امروز، در ساختمان ایرانسل در شیراز، میزبان تنی چند از مسؤولان این شهر بود.
 

در این دیدار که دکتر علیرضا پاک‌فطرت نمایندۀ شیراز و رئیس مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری نمایندۀ شیراز در مجلس شورای اسلامی، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز و دکتر مهدی نصیری قرقانی عضو هیأت‌رئیسه و رئیس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌نوین و اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز حضور داشتند، مدیرعامل ایرانسل خواستار ارتقای تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف، از جمله شهرداری، برای افزایش سایت‌های ارتباطی و کیفیت پوشش شبکه در شیراز شد.

مسؤولان حاضر در این جلسه نیز ضمن تشکر از ایرانسل برای ارائۀ آخرین نسل شبکۀ تلفن‌همراه (5G) و نیز مشارکت در هوشمندسازی شهر شیراز از طریق احداث زیرساخت فیبرنوری، با اشاره به تجربۀ ایرانسل در راه‌اندازی مراکز داده، خواستار همکاری ایرانسل و انتقال تجربه، برای راه‌اندازی مرکزداده در شیراز شدند.

پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، با حضور معاون وزیر و رئیس وقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مدیرعامل ایرانسل، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شد و خدمات آن در اختیار مردم این شهر قرار گرفت.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ایرانسل روابط عمومی ایرانسل سایت 5G ایرانسل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرانسل روابط عمومی ایرانسل سایت 5G ایرانسل ایرانسل روابط عمومی ایرانسل سایت 5G ایرانسل مدیرعامل ایرانسل راه اندازی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟

تین نیوز

ابهامات و عدم شفافیت این سوال را مطرح می کند که اپراتور ایرانسل با مزایده میلیونی خط های رند تلفن همراه بر تنور گرانی های قمار گونه و سودجویی عده ای خاص میدمد؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.
خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.
بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.
اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می رسد.


این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه جا می شود که البته روزانه بر قیمت خط های رند هم افزوده می شود در حالی که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره های گران قیمت تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟