Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با هدف حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی را در مشهد برگزار کردید گفت: خیر این موضوع در بیانیه ما هم آمده که تا ۷۲ ساعت قبل از بازی گفتیم بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که منعی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بلیط فروشی را آغاز کردیم و از ۲۴ ساعت قبل بازی بنده و نماینده دادستان در کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی هشدار دادیم که عده‌ای مشغول سودجویی از بلیت فروشی هستند و بلیت‌ها در بازار سیاه فروخته می‌شود. حتی قیمت بلیت‌ها تا ۲/۵ میلیون تومان رسیده بود.

بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی دیروز به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد که این دیدار به دلیل راه ندادن برخی از هواداران به استادیوم با حواشی زیادی رو به رو شد که سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از جعلی بودن تعداد بسیاری از بلیت‌های این بازی داد.

برخی افراد مدت‌ها می‌شود که دوست دارند فوتبال ایران تعلیق شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص توئیت یکی از اعضای هیئت رئیسه و احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: برخی افراد مدت‌ها می‌شود که دوست دارند فوتبال ایران تعلیق شود، اما ناظر فیفا در گزارش خود نوشته است که در جریان کل این ماجرا بوده است. حتی او در گزارش خود قید کرده ظرف ۷۲ ساعت طبق آئین نامه برگزاری مسابقات زیر نظر فیفا مثل ایجاد امنیت در ورود، امکانات جایگاهی، تفکیک سرویس‌های بهداشتی، آبخوری زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه امام رضا (ع) در این زمان کوتاه میسر نبوده است. اعضای محترم در قطر با رئیس فیفا مذاکره می‌کنند که ایران محروم نشود.

بیشتر بخوانید

ایران مقتدرترین تیم آسیا در مقدماتی جام جهانی

امروز یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توئیتی را منتشر کرد که به دلیل حواشی زیادی که در بازی تیم ملی به وجود آمده خبر‌های بدی به گوش می‌رسد و ممکن است فیفا فوتبال ایران را به حالت تعلیق درآورد.

۱۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

اصولی گفت: ما ۸ هزار بلیت فروختیم و ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

این در حالی است که‌ طبق گفته شاهدان ماجرا حدود ۲۰ هزار نفر وارد ورزشگاه شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فدراسیون فوتبال فوتبال ایران بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود