Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:35:15 GMT

گزارش وزیر کشور؛ فروش ۲۷ هزار بلیت جعلی در دو کافی نت!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۵۸۳

وزیر کشور ادعا کرد دلیل ازدحام جمعیت در مشهد فروش ۲۷ هزار قطعه بلیت جعلی در دو کافی نت بوده است

وحیدی وزیر کشور که از سوی رئیس جمهور مامور رسیدگی به اتفاقات تلخ مشهد شده در اولین گزارش خود ادعا کرد فروش ۲۷ هزار قطعه بلیت جعلی باعث ایجاد ازدحام در ورزشگاه امام رضا شده است.

به گزارش طرفداری، وقتی در پی اتفاقات تلخ پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد فدراسیون فوتبال ادعا کرد فروش بلیت جعلی دلیل ازدحام جمعیت بوده بسیاری از اهالی فوتبال این توجیه را از فدراسیون نپذیرفتند اما ساعتی قبل وزیر کشور که از سوی رئیس جمهور مامور پیگیری حواشی تلخ بازی ایران و لبنان شده، در اولین گزارش خود اعلام کرد دو کافی نت در مشهد اقدام به چاپ فروش ۲۷ هزار قطعه بلیط جعلی کرده‌اند!

به گفته یک منبع آگاه، فدراسیون فوتبال قصد داشت فقط ۱۰ هزار بلیت برای ورزشگاه ۲۴ هزار نفری مشهد بفروشد تا حدود دو سوم ظرفیت ورزشگاه خالی باشد و در گوشه ای از سکوهای خالی ۲ هزار نفر از بانوان علاقمند به فوتبال اسکان داده شوند اما دو کافی نت در مشهد اقدام به چاپ و فروش بلیت جعلی کردند و فروش همین بلیت‌ها باعث شد عده ای که از سایت و سامانه معرفی شده از سوی فدراسیون بلیت خریده بودند بلیت در دست پشت درهای بسته بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی نمایندگان مجلس به دنبال طرح سوال از وزرای کشور و ورزش در خصوص اتفاقات مشهد هستند و در عین حال رئیس جمهور هم به وزیر کشور مأموریت داده در مورد اتفاقات تلخ مشهد و عوامل ممانعت خشن از حضور بانوان در ورزشگاه تحقیق کند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فروش ۲۷ هزار بلیت جعلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت