Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به معرفی نامزد‌های کسب عنوان بهترین گل هفته آخر این رقابت‌ها پرداخت که گل علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان به تیم ملی لبنان جزء نامزد‌های کسب این عنوان قرار گرفته است. در زیر می‌توانید کاندیدا‌هایی که شانس کسب جایزه بهترین گل هفته را دارند را نیز تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از پیروزی ۲ بر صفر برابر لبنان با ۲۵ امتیاز به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شد و در سید سوم در کنار تیم‌های سنگال، ژاپن، صربستان، لهستان، کره جنوبی، مراکش و تونس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

ایران باید درباره منع ورود بانوان به ورزشگاه، به فیفا پاسخ دهد

قرعه کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا جمعه دوازدهم فروردین برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال جام جهانی قطر علیرضا جهانبخش جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش