Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها سه ماه پس از دستورات رئیس قوه قضائیه، ۵۴ درصد از انبارهای اموال تملیکی تخلیه شد و بیش از ۹۰ درصد اموال انبارهای تملیکی در تهران تعیین تکلیف گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا، سال‌هاست که به واسطه وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی، زیان‌های زیادی به بیت‌المال وارد می‌شود؛ فاسد شدن، آسیب دیدن و مستهلک شدن کالا‌های اساسی و اقلام غذایی به دلیل عدم رعایت قواعد انبارداری و دپوی نامناسب این کالا‌ها و هزینه‌هایی که باید برای امحای کالا‌های تاریخ مصرف گذشته و فاسد شده پرداخت شود، از جمله مهم‌ترین مشکلات و معضلاتی است که در انبارهای سازمان اموال تملیکی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش غلط فروش اموال تملیکی، نقص قانون ناظر بر فروش اموال تملیکی، عدم تکمیل سامانه‌های لازم برای ثبت و نگهداری کالا‌های قاچاق و توقیفی، اختلاف سازمان اموال تملیکی و سازمان تعزیرات درباره عدم تطابق کالا‌های توقیفی دپو شده در انبار‌ها، نگهداری کالاها بدون طبقه‌بندی و برنامه‌ریزی در انبارهای سازمان اموال تملیکی، نحوه کار ضابطان و کاشفان کالای قاچاق و نامناسب بودن نحوه انتقال کالاهای قاچاق، از دیگر مشکلات و معضلات این حوزه است.

بر همین اساس، دستگاه قضایی مبتنی بر وظیفه ذاتی خود در صیانت از حقوق عامه، به موضوع ساماندهی وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی ورود جدی کرد.

ششم آبان‌ماه در جریان سفر حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان، مسئولان عالی قضایی از جمله دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی مأموریت یافتند از بنادر امام خمینی (ره) و خرمشهر و همچنین انبار‌های گمرک و سازمان اموال تملیکی بازدید کنند.

در جریان جلسه شورای عالی قوه قضائیه در روز دهم آبان‌ماه نیز رئیس دستگاه قضا دستورات مشخصی برای ساماندهی وضعیت اموال تملیکی صادر کرد و به دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی برای رفع مشکل نگهداری کالا در انبار‌ها مأموریت داد و از صرف هزینه برای خرید کالاهای موردنیاز و فاسد شدن این کالاها در نتیجه وضعیت نامناسب انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی گلایه کرد و همچنین از آمادگی دستگاه قضا برای استقرار قاضی سیار یا ثابت در همه گمرکات کشور خبر داد.

اما وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی و گزارشاتی که در این زمینه به رئیس دستگاه قضا رسید، موجب شد حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای صبح روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه، بازدیدی ۳ ساعته از انبار مرکزی جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در تهران انجام دهد و از نزدیک در جریان عملکرد و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گیرد.

رئیس عدلیه در جریان این بازدید، دستورات مشخصی پیرامون ساماندهی وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیکی، تکمیل سامانه‌های لازم برای ثبت و نگهداری کالا‌های قاچاق و توقیفی و رفع اختلاف سازمان اموال تملیکی و سازمان تعزیرات درباره عدم تطابق کالا‌های توقیفی دپو شده در انبار‌ها صادر کرد.

پس از ورود رئیس دستگاه قضا به موضوع ساماندهی اموال تملیکی و با کمک سایر قوا و دستگاه‌های مربوطه، تحولی در سازمان اموال تملیکی ایجاد شد به طوریکه استان‌های سراسر کشور نیز به صورت گسترده نسبت به تعیین تکلیف کالا‌ها، اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی روند انهدام کالا‌های غیر قابل مصرف در مدت ۳ ماهه بعد از ورود دستگاه قضا به این مسئله نشان می‌دهد در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل انهدام کالا‌های غیرقابل مصرف با رشد ۱۸۰ درصدی روبرو بوده است و انهدام کالا‌های غیر قابل مصرف موجود در انبار‌های اموال تملیکی در ۳ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۰۰ درصدی روبرو بوده است.

براساس گزارشات سازمان اموال تملیکی فروش اموال در سال ۱۴۰۰ روند بسیار خوبی داشته و این نکته حائز اهمیت است که نیمی از فروش سال ۱۴۰۰ اموال‌های تملیکی در طی این ۳ ماه رخ داد که به واسطه اقدامات جهادی صورت گرفته است.

همچنین در اسفند ۱۴۰۰ معادل کل سال ۹۹ در بندرعباس فروش صورت گرفته است که فقط در این استان رشد ۵۰۰ درصدی فروش کالا را نشان می دهد.

بنابر این گزارش، بیش از نیمی از فروش اموال‌های تملیکی از آذر ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۰ صورت گرفته است و حدود ۴۴ درصد از کالا‌ها در ۳ ماهه اخیر با آرای برائت صادره از سوی مراجع قصایی و تعزیراتی به صاحبان آن‌ها استرداد شده است.

با این تفاسیر بیش از ۵۴ درصد انبار‌های اموال تملیکی تخلیه شده است و با توجه به روند تعیین تکلیف‌ها در کل کشور دیگر معضلی به نام کالا‌های رسوبی و کانتینر‌های چند سال مانده در بندر شهید رجایی نداریم وبه همین جهت انبار‌های اموال تملیکی برخی از استان‌ها به دلیل تعیین تکلیف کالا‌ها تجمیع شده است.

در ادامه این گزارش نگاهی به آخرین وضعیت ساماندهی اموال تملیکی در استان‌های مختلف کشور انداخته می‌شود.

همچنین در استان تهران در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان حدود شش نوبت بازرسی از انبارهای سازمان به عمل آمده که بیش از ۹۰ درصد اموال در این انبارها تعیین تکلیف شده‌اند. 

همچنین در نتیجه این بازرسی‌ها بیش از ۱۹۳ هزار کیلوگرم آزبست و کالاهای پرخطر و مضر از نظر محیط زیست و بهداشتی پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شده‌اند؛ بزرگترین انهدام اموال در انبارهای سازمان اموال تملیکی در حوزه اقلام دارویی و شیمیایی پس از انتقال به استان اصفهان برگزار شد. بیش از ۲۵۹ تن سرم تاریخ مصرف گذشته نیز منهدم شده است؛ بیش از ۷۰۰ فقره حکم و دستور قضایی و تعزیرات در سطح استان تهران صادر و بیش از ۶۴۰ فقره کالای خطرناک و انفجاری از انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) توسط سازمان جمع‌آوری و فروش موال تملیکی به میزان بیش از ۱۷ تن خارج و در جای مناسب انبار شده است. یک دستگاه ام‌آرآی که از سال ۱۳۹۴ توسط صندوق هیات امنای ارزی خریداری و به کشور وارد شده بود نیز خارج و تعیین تکلیف شد.

در استان هرمزگان ۲ انبار مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفته‌اند که در نتیجه ۱۲۰۰ کانتینر تعیین تکلیف شده است.

در استان مرکزی نیز انباری به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع برای افزایش فضای نگهداری اموال و ایمنی بیشتر انبار و کوتاه شدن مسافت محل انبار تا ساختمان مدیریت تخصیص داده شده است. همچنین ۱۰ مرحله انهدام با صدور احکام قضایی و هفت مرتبه بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از انبارهای اموال و نحوه ساماندهی آنها از سوی مقامات قضایی استان صورت گرفته و پس از هر بازدید دستورات لازم جهت رفع نواقص صادر شد.

همچنین در استان سیستان و بلوچستان در سطح استان ۱۴ انبار مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفته‌اند که در نتیجه ۹۵ درصد کالاهای سنواتی رسیدگی و دستورات مقتضی صادر و تعیین تکلیف شده‌اند، به طوری که از سه انبار سازمان در شهرستان زاهدان یک انبار کاملا تخلیه شده و ۵۰ درصد ظرفیت ۲ انبار دیگر نیز تخلیه و آماده پذیرش کالاهای جدید است؛ همچنین یک انبار در چابهار خالی از کالاهای سنواتی است و کالاهای موجود که کمتر از سه ماه در انبار مانده‌اند در حال تعیین تکلیف است. 

در استان سمنان ۲ انبار مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفته‌اند و سه جلسه هماهنگی با دستگاه‌های متولی در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی صورت گرفته است.

در استان اصفهان نیز اقداماتی از ناحیه معاونت پیگیری امور اقتصادی دادسرای مرکز استان در خصوص انهدام یا استرداد و تعیین تکلیف پرونده‌های مسن انجام گرفته است. در طول سه ماه گذشته ۴ نوبت بازدید میدانی از محل انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته که در آخرین بازدید با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور از محل انبارهای مذکور دستورات مقتضی در ارتباط با وسایل نقلیه، کالاهای لوکس و ماینرها صادر شده که اجرای آن با قید فوریت در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

در استان کرمان نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان تعداد پنج انبار مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفته‌اند.

در استان کردستان با توجه به اینکه فقط یک انبار در استان وجود دارد ۱۰ مورد بازدید انجام و کلیه کالاهای سنواتی تعیین تکلیف و همچنین میزان فروش اموال ۳۳۷ میلیارد ریال بوده است.

در استان زنجان ۲ بار انبار استان مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفته ‌است و دستورات لازم در خصوص ساماندهی اموال صادر شده است.

در استان خراسان رضوی ۵۹۲ پرونده بلاتکلیف با دستور دادستان و حکم به فروش و انهدام کالا تعیین تکلیف شده‌اند؛ همچنین یک انبار از شرکت برق مجهز به دوربین و نگهبان که بصورت رایگان به دستور دادستان در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده است اختصاص یافت و از یک انبار شش تریلی حاوی ماینر خارج شده و به انبار مذکور انتقال یافت؛ عملیات انهدام ۵۷ تن کالا در مدت زمان ۶۰ روز انجام شد. در حال حاضر نیز ۲۷۰ عدد سیلندر به انبار علوم پزشکی اختصاص داده شده است. همچنین ۱۵۲ هزار و ۸۰۰ تن کالای متروکه و قاچاق به عنوان خوراک دام و کود به جهاد کشاورزی در پروسه فروش و واگذاری قرار گرفت و تعداد ۹۰۰ پرونده متروکه به انبار منتقل و در مزایده و انهدام قرار گرفت. همچنین کالاهای متروکه سنگین در گمرکات دوغارون و سرخس و لطف‌آباد باقی مانده و در همان گمرکات جهت طرح مزایده مطرح شد.

در استان آذربایجان شرقی نیز در سطح استان سه هزار و ۵۴۲ پرونده رسیدگی شد.

در استان مازندران هم تعداد ۴۵ پرونده در خصوص فروش اموال و ۳۶ پرونده در خصوص استرداد و ۲۰۴ پرونده در خصوص انهدام مورد بررسی قرار گرفت و حدود ۵۰ درصد انبارهای استان تخلیه شد.

در استان خراسان جنوبی نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان بیش از ۱۱ میلیارد تومان از جهت فروش اموال پرونده‌های قاچاق و متروکه به خزانه واریز و ۱۲۳۹ پرونده تعیین تکلیف شده است.

در استان لرستان در سطح استان پنج مورد بازرسی از انبارهای خرم‌آباد صورت گرفته است که در نتیجه این بازرسی‌ها ۹۲ میلیارد تومان از اموال به فروش رسیده و در مدت ۴ ماه گذشته یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان از کالاها منهدم شده‌اند.

در استان قزوین نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان یک انبار مورد بازرسی و ساماندهی قرار گرفت.

در استان قم هم در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان پنج مورد بازرسی صورت گرفت.

همچنین در استان همدان پنج مورد بازدید از سازمان اموال تملیکی صورت گرفت.

در استان اردبیل نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان ۱۲ مورد بازرسی و ۱۳ جلسه رسیدگی صورت گرفت.

در استان یزد هم ۴ مورد بازرسی صورت گرفته است.

همچنین در استان فارس سه انبار در ۱۱ نوبت مورد بازدید قرار گرفته‌اند که در نتیجه این بازدیدها سه هزار و ۶۵۲ پرونده و کالای توقیفی لیست شده است. همچنین ۵۷۰ تن کالا منهدم و ۱۰ هزار و ۶۲۲ پرونده تعیین تکلیف شده است که در نتیجه با کاهش ۱۲ درصدی پرونده‌ها در این استان روبرو بوده‌ایم.

در استان البرز نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان ۲۵ مورد بازدید و ساماندهی توسط مراجع قضایی و شبه قضایی از انبارهای سازمان اموال تملیکی استان صورت گرفته است. 

در نتیجه این بازدیدها بیش از سه میلیون کالا به ارزش تقریبی ۶۳ میلیارد تومان مسترد و ۸۲۹ هزار قلم کالا به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان غیر قابل مصرف منهدم شده است. همچنین ۱۴۱ هزار قلم کالا به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد تومان از اموال به فروش رسیده است.

در استان بوشهر هم در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان ۶ انبار ساماندهی شده است.

در استان کرمانشاه نیز ۲ انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی قرار دارد که برای کالاهای رسوبی بادوام از آنها استفاده می‌شود؛ در این استان با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته و تعیین تکلیف اموال نسبت پرونده‌های جاری به سنواتی در اموال تملیکی استان حدود سه درصد است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از انبارهای استان ۶ مرحله بازرسی صورت گرفته است. که در نتیجه این بازدیدها ۱۷ دستگاه خودروی توقیفی و رسوبی تعیین تکلیف شدند همچنین دستورات و استمهال مناسب جهت تعیین تکلیف کالاهای قاچاق داده شد.

همچنین در استان بوشهر ۶ مورد بازرسی از یک انبار صورت گرفته است؛ به گفته رئیس کل دادگستری این استان، در مجموع هزار و ۶۰۲ پرونده در این حوزه تشکیل شده که به‌همراه ۷۰۶ پرونده از سال‌های پیش، به دو هزار و ۳۰۸ پرونده اموال تملیکی رسیدگی و برای آن‌ها حکم نهایی صادر شد.

در استان گلستان یک انبار اموال تملیکی وجود دارد که در نتیجه بازیدهای صورت گرفته از این انبار ۴۹۴ فقره پرونده قاچاق، قضایی و متروکه گمرکی تشکیل شده است. همچنین ۴۷۴ عملیات فروش از طرق مزایده، به میزان ۱۰۵ میلیارد ریال به فروش رفته است. تعداد ۳۹ فقره عملیات استرداد کالا نیز به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال صورت گرفته است. تعداد ۲۰ فقره عملیات وجه حاصل از فروش هم به ارزش ۳۱ میلیارد ریال انجام شده است. همچنین ۱۱ فقره عملیات واگذاری کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال و تعداد ۹۹ فقره عملیات انهدام کالا به ارزش ۶۷ میلیارد ریال انجام شده است.

در استان گیلان نیز در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان ۳۷ مورد بازرسی از انبارهای استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید کشف انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی در پایتخت سفرهای خارجی در سریال ها اساسا باید به ضرورت قصه برگردد لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی انبار تخلیه بیت المال تعیین تکلیف اموال تملیکی عناوین مرتبط کشف انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی در پایتخت سفرهای خارجی در سریال ها اساسا باید به ضرورت قصه برگردد استاندار گیلان : اجازه دست اندازی به بیت المال و حریم انفال را به فرصت‌طلبان و سودجویان نمی دهیم اعاده یک هزار و 754 هکتار اراضی تصرفی به بیت المال در 9 ماهه امسال احمد گلچین و کلیدی برای بحران اکران در سینمای ایران! نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ آخرین وضعیت ساماندهی اموال تملیکی در استان‌های مختلف کشور مشخص شد ۲ برای حل مشکلات کشور، معطل گره‌گشایی بیگانگان نمانده‌ایم/ مانع‌تراشی دشمنان و جریان نفوذ حرکت ملت ایران را متوقف نخواهد کرد ۳ "افزایش چشمگیر" واردات نفت روسیه برای هند تبعات سنگینی خواهد داشت ۴ خواستار توجه طالبان به حقوق زنان هستیم ۵ چرا مشهد برای بازی ایران و لبنان انتخاب شد؟ ۶ امیر عبداللهیان با معاون نخست وزیر ازبکستان دیدار کرد ۷ عملیات استشهادی در کرانه باختری ۸ عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده در رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۲ انجام شد ۹ افغانستان نیازمند یک مکانیزم درون منطقه ای به موازات تشکیل دولت فراگیر ملی است ۱۰ آلمان دفاتر گازپروم را تفتیش کرد ۱۱ توطئه های دشمن با مقاومت مردم فلسطین نقش بر آب خواهد شد ۱۲ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم همیشه در صحنه بر تمامی دسیسه‌ها فائق آمد ۱۳ الگویی جدید از مردم‌سالاری دینی را در ۱۲ فروردین به جهان عرضه شد ۱۴ روسیه در پی بنیانگذاری یک نظم جهانی چند قطبی و عادلانه است مهمترین اخبار افغانستان نیازمند یک مکانیزم درون منطقه ای به موازات تشکیل دولت فراگیر ملی است چرا مشهد برای بازی ایران و لبنان انتخاب شد؟ جزئیات نحوه اختصاص یارانه جدید در سال 1401 قاچاق کالا جایگزین تولید داخلی/ تولیدکنندگان داخلی توان تأمین پوشاک مورد نیاز مردم را دارند در مطالبه‌ و احقاق حق آحاد جامعه از دستگاه‌ها مرکز ارتباطات مردمی در کنار مردم ایستاده است آخرین اخبار سیاسی آخرین وضعیت ساماندهی اموال تملیکی در استان‌های مختلف کشور مشخص شد برای حل مشکلات کشور، معطل گره‌گشایی بیگانگان نمانده‌ایم/ مانع‌تراشی دشمنان و جریان نفوذ حرکت ملت ایران را متوقف نخواهد کرد "افزایش چشمگیر" واردات نفت روسیه برای هند تبعات سنگینی خواهد داشت خواستار توجه طالبان به حقوق زنان هستیم چرا مشهد برای بازی ایران و لبنان انتخاب شد؟ امیر عبداللهیان با معاون نخست وزیر ازبکستان دیدار کرد عملیات استشهادی در کرانه باختری عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده در رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۲ انجام شد افغانستان نیازمند یک مکانیزم درون منطقه ای به موازات تشکیل دولت فراگیر ملی است آلمان دفاتر گازپروم را تفتیش کرد توطئه های دشمن با مقاومت مردم فلسطین نقش بر آب خواهد شد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم همیشه در صحنه بر تمامی دسیسه‌ها فائق آمد الگویی جدید از مردم‌سالاری دینی را در ۱۲ فروردین به جهان عرضه شد روسیه در پی بنیانگذاری یک نظم جهانی چند قطبی و عادلانه است شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن 7 نفر در شمال کرانه باختری در مطالبه‌ و احقاق حق آحاد جامعه از دستگاه‌ها مرکز ارتباطات مردمی در کنار مردم ایستاده است اخبار برگزیده آخرین وضعیت ساماندهی اموال تملیکی در استان‌های مختلف کشور مشخص شد دکتر اسبقیان: قهرمانان ورزشی از مفاخر کشور هستند میزبانی مناسب مجموعه ستاد سفر نوروزی اصفهان از مسافران آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گیلان تا 11 فروردین 1401 عملیات اجرایی فاز دوم ذخیره‌سازی گاز شوریجه آغاز شد برای حل مشکلات کشور، معطل گره‌گشایی بیگانگان نمانده‌ایم/ مانع‌تراشی دشمنان و جریان نفوذ حرکت ملت ایران را متوقف نخواهد کرد جاهای دیدنی گلستان کمپ باغ فدک بستر مناسب و فاخر برای مسافران نوروزی است جاهای دیدنی کردکوی جاهای دیدنی کردستان "افزایش چشمگیر" واردات نفت روسیه برای هند تبعات سنگینی خواهد داشت جاهای دیدنی ارومیه قیمت جهانی نفت کاهش یافت جاهای دیدنی نوشهر هوای تهران قابل قبول است امروز برنامه موزه‌گرد در حمام تاریخی دردشت برگزار می‌شود شبکه اجتماعی آخرین وضعیت ساماندهی اموال تملیکی در استان‌های مختلف کشور مشخص شد دکتر اسبقیان: قهرمانان ورزشی از مفاخر کشور هستند میزبانی مناسب مجموعه ستاد سفر نوروزی اصفهان از مسافران آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گیلان تا 11 فروردین 1401 عملیات اجرایی فاز دوم ذخیره‌سازی گاز شوریجه آغاز شد برای حل مشکلات کشور، معطل گره‌گشایی بیگانگان نمانده‌ایم/ مانع‌تراشی دشمنان و جریان نفوذ حرکت ملت ایران را متوقف نخواهد کرد جاهای دیدنی گلستان کمپ باغ فدک بستر مناسب و فاخر برای مسافران نوروزی است جاهای دیدنی کردکوی جاهای دیدنی کردستان "افزایش چشمگیر" واردات نفت روسیه برای هند تبعات سنگینی خواهد داشت جاهای دیدنی ارومیه قیمت جهانی نفت کاهش یافت جاهای دیدنی نوشهر هوای تهران قابل قبول است امروز برنامه موزه‌گرد در حمام تاریخی دردشت برگزار می‌شود خواستار توجه طالبان به حقوق زنان هستیم 50 نگین گردشگری در ایران خدابخش، معاون تجاری شرکت مخابرات منطقه گیلان شد جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشکلات قانون قاچاق تعزیرات دستگاه قضایی حقوق قوه قضائیه امام خمینی گمرک رشد استان تهران محیط زیست استان اصفهان فرودگاه امام هرمزگان استان مرکزی استان سیستان و بلوچستان استان سمنان اصفهان معاون استان کرمان استان کردستان استان زنجان استان خراسان رضوی برق دوربین علوم پزشکی خوراک کود جهاد کشاورزی مزایده استان آذربایجان شرقی استان مازندران استان خراسان استان قزوین استان قم استان همدان استان اردبیل یزد استان فارس استان البرز استان بوشهر استان کهگیلویه و بویراحمد استان گلستان استان گیلان انبار تخلیه بیت المال تعیین تکلیف اموال تملیکی انبارهای سازمان اموال تملیکی سازمان اموال تملیکی برای حل مشکلات کشور تعیین تکلیف شده اند فروش اموال تملیکی شده است در استان همچنین در استان تعیین تکلیف شد افزایش چشمگیر میلیارد تومان تعیین تکلیف میلیارد ریال نگهداری کالا کالا به ارزش انهدام کالا جاهای دیدنی مورد بازدید فقره عملیات انبار ها دستگاه قضا قابل مصرف پرونده ها بیت المال صورت گرفت دستگاه ها تخلیه شد یک انبار صادر شد کل کشور ۲ انبار داده شد کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام