Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پل روگذر شهید سلیمانی شاهرود با اشاره به اینکه فضای همدلی خوبی بین مسوولان شهرستان و استان سمنان ایجاد شده است، افزود: مسوولان استان و شهرستان ها در یک تیم میدانی، اجرایی و عملیاتی در صدد این هستند تا اتفاقات خوبی در سراسر نقاط استان رخ دهد.
وی با بیان اینکه مشکل اساسی مردم استان سمنان  اقتصادی، عمرانی و اشتغالزایی است، تصریح کرد: تمام تلاش مسوولان استان و شهرستان بر مبنای کم کردن فاصله و جبران عقب ماندگی اقتصادی و معیشتی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانی با اشاره به اینکه سه قوه در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف نظام قرار دارند، ابراز داشت: این در کنار هم بودن نتیجه انتخاب صحیح و حمایت مردم است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی های لازم شاهد بهره‌برداری از طرح‌هایی در شبکه جاده ای، زیرساختی، کشاورزی، صنعت و معدن در این دو شهرستان خواهیم بود.
 وی حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان شاهرود و میامی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری که بتواند برای تنها یک نفر هم شغل ایجاد کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.
خانی با بیان اینکه مردم شاهرود قدرشناس کارهای مدیریت شهری هستند، افزود: ساخت پل روگذر شهید سلیمانی نتیجه تلاش شبانه روزی مدیریت شهری، مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان  و مردم است که جای تقدیر دارد.  

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌هایی با هدف اشتغالزایی در سطح کلان به منظور توسعه این ۲ شهرستان‌ در دستور کار است که این امر با حمایت مردم محقق می‌شود.

به گفته وی، به رغم تمامی مشکلات موجود امسال ارتقای جایگاه شهرستان‌های شاهرود و میامی را در سطح کشور شاهد خواهیم بود.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارند.

برچسب‌ها شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی میامی علی اصغر خانی لایحه بودجه 1401 قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی میامی علی اصغر خانی لایحه بودجه 1401 قاسم سلیمانی شاهرود و میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟