Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@12:23:35 GMT

۱۰۳ تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی ۲۴ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۴۴۹۶

۱۰۳ تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی ۲۴ساعت گذشته

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که تجاوزات نیرو‌های ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته در جنوب حدیده به ۱۰۳ مورد رسیده است.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی‌رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات‌های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد تعداد تجاوزات جدید نیرو‌های ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب حدیده طی یک روز گذشته 103 مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» این منبع خطرنشان کرد: «تخلفات جدید ائتلاف سعودی شامل پرواز هواپیما‌های جاسوسی در حریم هوایی «حیس» و «الجبلیه» و همچنین انجام چهار حمله با این هواپیما‌ها می‌شود».

وی در ادامه افزود: «۷مورد از دیگر تجاوزات ائتلاف سعودی با گلوله توپخانه و ۸۰ مورد دیگر نیز با شلیک گلوله‌های مختلف به ثبت رسیده است».

دو روز قبل نیز ۱۱۵ تجاوز جدید از سوی نیرو‌های ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب حدیده صورت گرفته بود؛ طی آن‌ها هواپیما‌های شناسایی ائتلاف سعودی به منطقه حیس در جنوب استان ساحلی حدیده در غرب یمن حمله کرده بودند.

علاوه بر این نیرو‌های متجاوز ائتلاف سعودی مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی را با شلیک ۸۴گلوله موشک و توپ بمباران کردند؛ این ائتلاف تخلفات دیگری نیز نظیر ایجاد استحکامات رزمی در منطقه حیس و منطقه «مکبانه» در غرب استان تعز داشت.

تجاوز‌های ائتلاف سعودی در حالی تداوم می‌یابد که روز گذشته (چهارشنبه) فرماندهی مشترک نیرو‌های این ائتلاف متجاوز طی بیانیه‌ای مدعی توقف عملیات نظامی داخل یمن، با هدف موفقیت رایزنی‌های سیاسی شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف سعودی عربستان سعودی شجره خبیثه ملعونه آل سعود تحولات یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی یرلی کایا وزیر کشورترکیه عملکرد ۱۰ ماهه نیرو‌های امنیتی این کشور در مبارزه با شبکه‌های تبهکاری را اعلام کرد.
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد در نتیجه هزار و ۲۰۱ عملیات نیرو‌های امنیتی در ده ماه گذشته، ۴۵۴ شبکه تبهکاری متلاشی و هشت هزار و ۲۶۰ مجرم در بازداشت شده اند.
به گفته یرلی کایا سه هزار و ۵۸ تن از بازداشت شدگان روانه زندان شده و محاکمه افراد دیگر ادامه دارد.
در گزارش وزیر کشور ترکیه، زورگیری با سلاح گرم، باجگیری، سرقت، کلاهبرداری، اخاذی، تهدید، قاچاق سلاح، ضرب و شتم و ... از جمله فعالیت‌های این باند تبهکاری اعلام شده است.
بیشترین میزان تحرک پلیس و اجرای حکم دستگیری، به منظور مهار فعالیت باند‌های مافیا، مواد مخدر، پولشویی و فساد مالی است
گفتنی است در چند ماه گذشته، وزارت کشور ترکیه با نیرو‌های تحت امر خود یعنی پلیس، ژاندارمری و گارد ساحلی، به طور جدی و وسیع، به جان باند‌های تبهکار افتاده و تاکنون صد‌ها مجرم و فراری، از باند‌های شرط بندی غیرقانونی گرفته تا قاچاقچیان انسان، از مافیای مواد مخدر گرفته تا سازمان‌های جنایتکار بین المللی و سلاح فروشان و ... را دستگیر و روانه زندان کرده است.
علاوه بر فعالیت شبکه‌های ارتکاب جرم داخلی، ترکیه در سال‌های گذشته بدلیل افزایش جرائم پولشویی، حضور سرکرده‌های مافیایی بین المللی این کشور در فهرست خاکستری قرار گرفته و بسیاری از موسسات مالی معتبر جهان، از فعالیت در ترکیه منصرف شده اند.
کارشناسان معتقدند ترکیه بدلیل داشتن اقتصاد شکننده و وابستگی مالی به منابع بین المللی، برای فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی، برخورد دولت ترکیه با شبکه‌های تبهکاری و ارتکاب جرم داخلی و بین المللی با شدت و وسعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود