Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اعلام کرد که روزهای آینده و ماه مبارک رمضان آبستن حوادث غافلگیرکننده‌ای خواهد بود.

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج در سخنانی در جریان یک همایش مجازی تحت عنوان «مقاومت ادامه دارد» گفت که عملیات قهرمانانه تل‌آویو حامل پیامی مهم بود و آن اینکه مقاومت راهی صحیح و درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: مقاومت در فلسطین از منطقه‌ای به منطقه دیگر و نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و گاهی شاهد عملیات‌های مقاومتی در غزه، گاهی در کرانه باختری و گاهی در اراضی اشغالی ۴۸ هستیم.

مشعل افزود: ملت فلسطین همچنان رو به پیشرفت است و دشمن صهیونیستی در حالت پسرفت و قهقرا.

وی در ادامه به بحران اوکراین اشاره کرد و گفت: بحران روسیه و اوکراین به ملت ما درس می‌دهد که باید تصمیم بگیریم که چه می‌خواهیم، ​​دیدگاه خود را در میدان تحمیل کنیم و به آنچه درباره ما گفته می‌شود، اهمیت ندهیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج عنوان کرد که نبرد شمشیر قدس پوزه دشمن را به خاک مالید و امید امت به نابودی رژیم اشغالگر را زنده کرد.

وی خاطر نشان کرد که روزهای آینده و ماه مبارک رمضان آبستن حوادث غافلگیرکننده‌ای خواهد بود و مقاومت و پایداری ملت فلسطین به ویژه در قدس و شیخ جراح طرح‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حماس خالد مشعل رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم