Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جمشیدی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: بیش از ۳۶ هزار مسافر تاکنون از خدمات بیست و دومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان در استان بهره‌مند شده‌اند.

جمشیدی اظهار کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در شهرهای مختلف لرستان به اجرا آمده که تاکنون در این زمینه خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح نوروزی سال جاری ۹ پست فعال ایجاد شده که تا کنون قریب به ۵۰۰ نفر روز از اعضای جوانان در آن خدمات ارائه داده‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۴ هزار نفر از خدمات اطلاع رسانی در زمینه کرونا و سلامت سفر بهره‌مند شده و به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر نیز خدمات نقاط حادثه خیز و همچنین ایمنی در سفر ارائه شده است.

جمشیدی تصریح کرد: از دو هزار و ۴۰۰ نفر غربالگری، کنترل و سنجش سلامت مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی به پویش «بهرفت» و «نه به تصادفات جاده‌ای» اشاره کرد و افزود: با اقدامات فرهنگی اعضای جوانان قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اقدامات فرهنگی آن بهره مند و همچنین بیش از ۲۷۰۰ نفر نیز از خدمات فضای دوستدار کودک برخوردار شدند.

جمشیدی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در طرح خدمات بشردوستانه نوروزی اشاره کرد و گفت: در اطراف هر پست خیمه‌های نماز برای انجام فرایض دینی در نظر گرفته شده است که در طول روز پذیرای مسافران نوروزی است.

کد خبر 5456933

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان حمید جمشیدی کمک های بشردوستانه مسافران نوروزی خرم آباد بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه خراسان رضوی سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا سانحه تصادف مشهد خرم آباد گرگان خدمات بشردوستانه بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان