Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:22:57 GMT

تعزیرات حکومتی یزد بر بازار مرغ نظارت جدی دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۶۳۶

تعزیرات حکومتی یزد بر بازار مرغ نظارت جدی دارد

علی اکبر مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی به همراه کارشناس جهاد کشاورزی و پلیس اماکن به منظور کنترل و نظارت بر فروش گوشت مرغ انجام شد.

مختاری افزود: در این بازرسی علاوه بر کنترل و نظارت بر قیمت ها و موارد رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تاریخ مصرف و بر نحوه توزیع گوشت مرغ، صدور فاکتور فروش و لحاظ کردن قیمت ها کنترل و نظارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد ادامه داد: در این گشت برای چند واحد مرغ فروشی به دلیل گرانفروشی از سوی بازرس جهاد کشاورزی تشکیل پرونده و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد .

وی یادآور شد: تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌ها مردم است.

کد خبر 5457543

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد تعزیرات حکومتی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا روز طبیعت نوروز مشهد سانحه تصادف 12 فروردین تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی