Web Analytics Made Easy - Statcounter

وسیم احمد گفت: حضور یوسف کرمی در تیم ملی تکواندو پاکستان، تشویق ویژه ای برای ملی پوشان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف کرمی ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران با اعلام "وسیم احمد" رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان، برای هدایت تیم ملی این کشور در ۲ رقابت مهم پیش رو بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو وارد این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد، رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان در این‌باره در گفت و گو با خبرگزاری رسمی the news پاکستان، گفت: در نهایت یوسف کرمی برای هدایت تیم ملی تکواندو وارد اسلام آباد شد تا در ۳ ماه پیش رو با ما همراه باشد. کرمی یکی از نامداران تکواندو جهان بوده و توانسته است قهرمان جهان و مدال آور المپیک باشد‌. 

او افزود: قطعا وقتی چنین قهرمانی را به کشورمان بیاوریم می تواند برای ملی پوشان ما تشویق باشد. باید توجه کرد در عرض یک شب نتیجه حاصل نمی شود. امیدوارم تیم ملی پاکستان با حضور کرمی روزهای خوبی را در رقابت‌های پیش رو تجربه کند. 

احمد درباره تاکتیک مربیان ایرانی بیان کرد: اغلب مربیان ایرانی تکیه بر بدنسازی و تمرینات فشرده جسمانی دارند که امیدوارم ملی پوشان پاکستان در این راه با آمادگی بدنی کامل تمام تلاش خود را بکنند. 

او در انتهای صحبت‌های خود بیان کرد: از کمیته ملی المپیک بابت به خدمت گرفتن مربی نامدار برای تکواندو پاکستان بی نهایت ممنونم.

خبرگزاری the news ضمن انتشار صحبت‌های وسیم در ادامه درباره یوسف کرمی قهرمان ارزنده تکواندو کشورمان، نوشت: 

" اداره کل ورزش پاکستان حقوق و دستمزد کرمی را پرداخت می کند و البته رفت و آمد، محل اقامت و تجهیزات توسط فدراسیون تهیه و مدیریت خواهد شد. 

یوسف کرمی نام بزرگی در تکواندو ایران و جهان است و توانست در رقابت مهمی مانند  المپیک مدال برنز به دست بیاورد. جنگنده میانه‌ای قهرمان جهان بوده و در آسیا درخشیده است. کرمی قبل از رفتن به پاکستان،  به عنوان مربی در سطح باشگاهی در کرواسی حضور داشت."

منبع: دانا

کلیدواژه: تکواندو پاکستان یوسف کرمی ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید