Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیف بدری نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با تخصیص منابع مالی در بودجه ۱۴۰۱ برای نصب دوربین‌های بین‌شهری در گفتگو با گفت: از محل اعتبارات حوادث، دولت منابعی را برای خرید تجهیزات راهداری و کاهش تصادفات در نظر گرفته است. همچنین کمیسیون تلفیق با اضافه کردن الحاقیه‌هایی به بودجه مواردی مجزا برای بخش راهداری و راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدری افزود: نسبت به سال گذشته مجلس برای خرید تجهیزات راهداری توجه ویژه‌تری داشته است و تمام سعی خود را می‌کنیم که در صحن علنی مجلس هم آن را به تصویب اکثریت نمایندگان مجلس برسانیم.

وی در خصوص افزایش تجهیزات راهداری گفت: هرچه قدر کنترل بیشتر صورت بگیرد، ما شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای کمتری خواهیم بود؛ این تجهیزات یک ابزار سلبی برای رانندگان ایجاد می‌کنند که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در کنار تجهیزات راهداری باید به بحث راه‌سازی و جاده‌ها نیز توجه ویژه بشود تا نقاط حادثه خیز اصلاح شود. همچنین صنعت خودروسازی نیز در کنار سایر عوامل می‌تواند نقش پررنگی در کاهش تلفات داشته باشد.

وی افزود: دولت حمایت‌های بودجه‌ای خوبی از این سازمان نکرده است. در حال حاضر بر اساس گزارش سازمان راهداری نگهداری راه‌های موجود اعم از بهسازی و لکه گیری و پروژه‌های در دست اجرا نیازمند ۶۰ هزار میلیارد تومان پول است در صورتی که کل بودجه وزارت راه و شهرسازی حول و حوش ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

بدری با اشاره به نقش سازمان راهداری در کنترل کیفی جاده‌ها گفت: با توجه به امکانات موجود و همچنین بودجه اختصاص یافته به آن این سازمان عملکرد خیلی خوبی داشته است.

کد خبر 5457533

منبع: مهر

کلیدواژه: صدیف بدری راهسازی حمل و نقل جاده ای تحريم اقتصادي روسيه قیمت نفت بورس کالا وزارت راه و شهرسازی بورس اقتصاد دانش بنیان جنگ اوکراین بنزین بانک مرکزی ایران سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه وزیر صمت وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت تجهیزات راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه