Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:51:43 GMT

تمهیدات ترافیکی برای مسافران نوروری در ۱۳ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۰۷۶

تمهیدات ترافیکی برای مسافران نوروری در ۱۳ فروردین

آفتاب‌‌نیوز :

سردار"رسول برزوئی"، با اشاره به آماده باش کامل پلیس استان کردستان در روز طبیعت، گفت: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت و گشت‌های انتظامی، راهور و راه، امنیت انتظامی و ترافیکی در معابر، جاده‌ها و شهرها را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از محورهای مواصلاتی استان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده ایم تا مسافران با آرامش و امنیت کامل به خانه‌های خود برگردند.

سردار برزوئی خاطرنشان کرد: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی بخصوص برای 13 فروردین و روز طبیعت بکار بسته ایم.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز 13 فروردین ماه طرح ویژه ترافیکی را با بکارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می شود تا گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات وخدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه