Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به آماده‌باش صد درصدی پلیس و تمهیدات ویژه برای روز ۱۳ فروردین، گفت : تیم‌های انتظامی و ترافیکی محسوس و نامحسوس، امنیت مردم را در روز طبیعت در استان تامین می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در حاشیه سومین کمیسیون عملیات ویژه تامین نظم و امنیت روز طبیعت با اشاره به برنامه‌ریزی و تشدید اقدامات پلیس سیستان و بلوچستان در این روز برای تامین نظم و امنیت مطلوب مردم و هم‌استانی‌ها اظهار داشت: به دلیل افزایش مسافرت‌های درون و برون شهری در روز طبیعت و بازگشت به منازل در پایان روز طبیعت احتمال افزایش تردد در محورهای مواصلاتی متصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای ایجاد امنیت و نظم و انضباط ترافیکی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در آماده‌باش صد درصدی بوده و با بهره‌گیری از کلیه امکانات نسبت به کنترل معابر و مبادی ورودی و خروجی شهرها و تامین نظم و امنیت اقدام می‌کند.

پلیس امنیت مراسم روز طبیعت استان کردستان را تامین می‌کندهر گونه شکار در روز طبیعت در استان اردبیل ممنوع استپلیس ایلام امنیت روز طبیعت را تامین می‌کند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تمهیدات پلیس برای روز 13 فروردین، گفت: تیم‌های انتظامی و ترافیکی محسوس و نامحسوس، امنیت مردم را در روز طبیعت در استان تامین می کنند.

وی بر تشدید اقدامات فرماندهی انتظامی استان و انجام بازدید هوایی در روز طبیعت به صورت ویژه برای کنترل امنیتی، انتظامی و ترافیکی تاکید کرد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه شمال و جنوب در محورهای مواصلاتی و همچنین پلیس راهور در محورهای درون شهری با تمامی امکانات، تجهیزات، توان پرسنلی و خودروئی خود ضمن برخورد جدی با تخلفات حادثه آفرین ، خطر ساز و متجاوزان به حقوق دیگران به صورت محسوس و غیرمحسوس در خدمت مردم عزیز استان و مسافران هستند.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه