Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال چلسی در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه‌ای عجیب مغلوب برنتفورد شد.

به گزارش فارس، در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های چلسی و برنتفور از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه تیم برنتفورد که سامان قدوس، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست با نتیجه 4 بر یک از سد حریف قدرتمند خود عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان توخل در دقیقه 48 با گل آنتونیو رودیگر از حریف پیش افتادند، اما برتری آنها چندان دوام نداشت.

برنتفورد در ادامه مسابقه توسط جانلت در دقیقه 50 و 60، کریستین اریکسن در دقیقه 54 و ویسا در دقیقه 87 توانست به گل برسد تا این مسابقه با نتیجه 4 بر یک به سود آنها خاتمه پیدا کرد. سامان قدوس از روی نیمکت این مسابقه را تماشا کرد و فرصت بازی به او نرسید.

به این ترتیب چلسی با 29 بازی و کسب 59 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد و برنتفورد هم از 31 بازی 33 امتیاز به دست آورد تا در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

در این هفته دیدار برایتون و نوریچ با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. لیدز و ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ولورهمپتون با نتیجه 2 بر یک از سد استون ویلا گذشت. منچستریونایتد و لسترسیتی هم از دقایقی دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

شاگردان پپ جایگاه خود را پس گرفتند

همچنین از هفته سی‌و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، امروز لیورپول در آنفیلد میزبان واتفورد بود و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و توانست موقتاً صدرنشین شود.

صدرنشینی شاگردان کلوپ چندان دوام نداشت چراکه منچسترسیتی از ساعت 18:30 به مصاف برنلی رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود سیتی‌زن‌ها خاتمه پیدا کرد.

کوین دی بروینه در دقیقه 5 و ایلکای گوندوغان در دقیقه 25 موفق شدند برای سیتی گلزنی کنند. هر دو پاس گل را در این مسابقه رحیم استرلینگ داد.

به این ترتیب صدرنشینی لیورپول چندان طولانی نبود و آبی‌های لندن با 73 امتیاز به صدرجدول لیگ برتر انگلیس برگشتند و لیورپولی‌ها دوم شدند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه نام آلومینیوم برای پرسپولیس کابوس‌وار بوده و سرخ پوشان شکست‌های تلخی برابر ایرالکو را داشتند، اما باخت در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر در همین فصل و برتری تفکرات تاکتیکی سید مجتبی حسینی مقابل اوسمار اولیویرا کاری کرد تا قرمزها اولین و آخرین باخت خود همراه با این سرمربی را متحمل شوند که دیشب هم چنین اتفاقی رخ داد.

مجتبی حسینی که تجربه کار در پرسپولیس را دارد و بسیاری از بازیکنان قرمزها را شاگردان سابق او تشکیل می‌دهند، شناخت خوبی از این تیم داشت و در لیگ برتر نتیجه‌ای گرفت که موجب شد تا الان قرمزها صدرنشین لیگ برتر نباشند و شب گذشته هم موجب حذف آنها شد.

پرسپولیس اولین و آخرین شکست خود در دور برگشت لیگ برتر را مقابل شاگردان مجتبی حسینی داشت؛ در صورتی که اگر در آن مسابقه حتی به تساوی می‌رسیدند، همین حالا صدرنشین لیگ بودند ولی باخت در اراک کاری کرده تا اکنون پشت سر استقلال قرار بگیرند، اما شب گذشته هم این سرمربی به شاگردان خود اطمینان داشت تا یک برد دیگر در اراک به دست می‌آورند.

مجتبی حسینی با تعویض‌های فوق‌العاده مقابل پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر داد و کاری کرد تا دو بار در جریان مسابقه شکست 2 گله را جبران کنند و در پنالتی‌ها نیز کامبک بزنند و در نهایت قرمزها را از جام حذفی بیرون کنند.

حسینی با دومین برد متوالی مقابل پرسپولیس و اوسمار، تبدیل به کابوس این تیم در دو ماه اخیر شد و کاری کرد تا آنها فعلا صدرنشین لیگ برتر نباشند و جام حذفی را هم تمام شده ببینند.

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا