Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته بیست‌‌وهشتم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ  مقابل فرایبورگ قرار گرفت و توانست با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهد. 

این بازی با یک اتفاق عجیب همراه شد. در دقیقه 85 این بازی، نیکولاس زوله به میدان آمد و می بایست کینگزلی کومان از زمین خارج می شد اما این اتفاق رخ نداد و کومان در زمین باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابلوی تعویض به جای اینکه شماره 11 را نشان دهد، شماره 29 را نشان داد که با این شماره بازیکنی در میدان نبود و کومان هم متوجه نشد که باید تعویض شود.

در این باره نیکو شلاتربک، مدافع فرایبورگ پس از بازی به اسکای گفت: نیکی سوله وارد شد و من متوجه شدم که هیچ کس از زمین خارج نشده است. سپس بازی دوباره شروع شد، من ابتدا بازیکنان را شمردم و سپس به داور اطلاع دادم، اگر این کار را نمی کردم، فکر می کنم او متوجه نمی شد.

در این باره یولیان ناگلزمن عنوان کرد که مشکل از تابلو تعویض بوده و این موضوع به تیم بایرن مربوط نمی شود.

ما به محض اینکه متوجه شدیم بازیکن مورد نظر را از زمین خارج کردیم.

در این باره در صورت اعتراض فرایبورگ،ممکن است جرایمی برای بایرن در نظر گرفته شود و شاید این دیدار را 3 بر صفر واگذار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ اشتباه عجیب بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم

نویر از عملکرد هم‌تیمی کره‌ای خود در جدال با رئال مادرید دفاع کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان بایرن مونیخ پس پایان بازی در گفتگو با اشپورت آینس گفت:

جو فوق‌العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود و من را به یاد فینال ۲۰۱۲ مقابل چلسی انداخت. وقتی اتوبوس ما به ورزشگاه رسید، با استقبال چشمگیری از سوی هواداران مواجه شدیم، می‌خواهم از آن‌ها بایت حمایتی که از ما داشتند، تشکر کنم. بازی برگشت

 خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم و لیاقت آن را هم داشتیم، اما هنوز هم این فرصت را داریم تا با کسب نتیجه لازم در بازی برگشت، به فینال صعود کنیم. در حال حاضر فقط روی بازی بعدی متمرکز هستیم و البته خوشحالیم که هنوز همه‌چیز دست خودمان است. می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم.

عملکرد ضعیف کیم مین جائه

ما در رختکن در مورد عملکرد کیم صحبت کردیم. اشتباهات اتفاق می افتند و بخشی از فوتبالند. نمایش کیم در بازی امروز، به این معنی نیست که او در بازی های بعدی هم بد عمل خواهد کرد. اتفاقا او در برخی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت اما در برخی از لحظات حساس، شاید تصمیمات درستی نگرفت، چیزی که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه