Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیروزی آسان و دلچسب بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ می تواند به یک شکست تبدیل شود.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ عصر دیروز توانست با نتیجه قاطع 4-1 حریفش فرایبورگ را شکست دهد اما اتفاقی در لحظات پایانی این دیدار رخ داد که می تواند کام باواریایی ها را تلخ کند و شاید حتی باعث تغییر نتیجه شود. در دقیقه 85، کینگزلی کومان پس از ورود نیکلاس زوله به زمین، بازی را ترک نکرد چون در تابلوی تعویضی که داور چهارم بالا برد، به جای شماره 11، شماره 29 درج شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این گونه شد که بایرن مونیخ برای چند ثانیه 12 بازیکن در زمین داشت.  بر اساس قوانین بوندسلیگا، بروز چنین خطایی می تواند باعث تغییر نتیجه شود و فرایبورگ تا دوشنبه فرصت دارد تا شکایت کند. داور مسابقه پس از پایان بازی مدعی شد که اشتباه از سوی خود باواریایی ها بوده که جلوی نام کینگزلی کومان در برگه تعویض، شماره 29 را نوشتند. 
در لحظاتی از بازی امروز بایرن مونیخ برابر فرایبورگ یک اتفاق عجیب رخ داد؛ جایی‌که حتی بازی متوقف شد. در ابتدا به نظر می‌رسید که فرایبورگی‌ها نسبت به تعویض انجام شده توسط بایرن مونیخ معترض بودند اما اسکای در گزارشی دلیل این اعتراض را توضیح داده است. در واقع ماجرا از این قرار بود که نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، در حالی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده که کورنتین تولیسو همچنان در میدان حضور داشته است. این مسئله باعث شده که چیزی نزدیک به 17 ثانیه بایرن با 12 نفر برابر فرایبورگ به میدان برود. با این حال حریف از این موضوع مطلع شده و اعتراض آنها باعث شد که مسابقه لحظاتی متوقف شود. در ادامه وقتی داور بازی متوجه این موضوع شد بلافاصله بازیکن اضافی بایرن مونیخ از زمین خارج و دیدار دو تیم از سر گرفته شد.
بایرن مونیخ در شبی که در 45 دقیقه نخست چندان آماده نبود، در نیمه دوم چهار بار به گل رسید تا با یک بازی بیشتر، اختلاف خود با دورتموند را به 9 امتیاز افزایش دهد. بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال رابرت لواندوفسکی می‌توانست به گل برسد، اما ضربه والی توماس مولر در شرایطی خوب به مدافع فرایبورگ برخورد کرد.
در ادامه و در اواسط نیمه نخست بود که اولین فرصت فرایبورگ برای گلزنی ایجاد شد. سالای در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه پای چپ دروازه بایرن مونیخ را تهدید کرد، اما مانوئل نویر به‌خوبی عکس العمل نشان داد. در دقیقه 45 بایرن مونیخ می‌توانست با زدن گل برتری راهی رختکن شود، اما ضربه زمینی کینگزلی کومان از گوشه محوطه با واکنش تماشایی فلکن همراه شد و در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کومان بود که توماس مولر فرصت خوبی در دهانه دروازه برای گلزنی داشت، اما ضربه او در شرایطی نامتعادل با عکس العمل سنگربان حریف همراه شد. اما در دقیقه 58 بود که بایرن مونیخ بالاخره به گل اول دست یافت. این تیم در سمت چپ و از فاصله‌ای قابل توجه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که لئون گورتزکا پشت توپ قرار گرفته و با ضربه‌ای دقیق و تماشایی موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.
اما فرایبورگ خیلی زود و پنج دقیقه بعد به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی گونتر درون محوطه به پیترسن رسید و او با ضربه‌ای فنی و دقیق به گوشه دروازه توانست مانوئل نویر را مغلوب کند. بایرن مونیخ سراپا حمله شده و در نهایت موفق شد در دقیقه 73 به گل دوم نیز دست یابد. روی ارسال لوکاس هرناندز از سمت چپ، سرژ گنابری تازه‌وارد به زیبایی مدافع فرایبورگ را درون محوطه از پیش رو برداشته و دروازه این تیم را باز کرد.
‌بایرن مونیخ در دقیقه 82 به گل سوم دست یافت. کینگزلی کومان در سمت چپ و در پشت محوطه به زیبایی تغییر مسیر داده و با یک ضربه محکم به گوشه دروازه کار فرایبورگ را تمام کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 96 این بار مارسال سابیتزر بود که پاس دقیق گنابری را تبدیل به گل چهارم بایرن مونیخ کرد و آنها با نتیجه 1-4 فرایبورگ را مغلوب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ فرایبورگ کینگزلی کومان بایرن مونیخ سمت چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس، در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد.

در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه 24 به ثمر برسد.

نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در 4 دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه 53 گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.

آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد.

در دقیقه 83 روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازی برگشت 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

دیگر بازی نیمه نهایی امشب از ساعت 22:30 بین دورتموند و پاریس برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قیمت بلیت بازی رئال–بایرن؛۲ میلیون تومان بایرن در مونیخ به رئال نباخته است

دیگر خبرها

  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ