Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@23:54:50 GMT

پیش‌بینی بازارها بعد از تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۷۳۷۸

برخی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می‌گویند مسیر بیت کوین برای جهش تا سطح ۵۷ هزار دلار باز است و این ارز دیجیتال مقاومت سختی پیش روی خود ندارد. از طرفی اما، عده‌ای دیگر معتقدند روند صعودی بیت کوین ممکن است در ادامه با سقوط موقت همراه شود.

به گزارش بازارنیوز به نقل از اقتصادنیوز، در اولین روز هفته بعد از تعطیلات نوروز، پیش بینی ها از بازار خودرو، دلار، سکه و مسکن چه می گویند؟

در بازارهای ارز و سکه، سناریوهای بدبینانه ای در کنار تداوم خوش بینی ها از مذاکرات احیای برجام هم به گوش میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریداران در بازار ارز فعالتر شده اند.

بازار ارز و سکه | دلار به محدوده 30 هزار تومان می رسد؟

در سیزده روز ابتدایی امسال بازار شاهد نوسانات متفاوتی بود، قیمت دلار در کانال های جدید حرکت روبه جلویی را ثبت کرد. و قیمت سکه  در همان محدوده ۱۲.۵ میلیون تومان باقی ماند. به نظر می رسد در روزهای آینده و از امروز بازار ارز و سکه با حضور بیشتر سمت عرضه و تقاضا شاهد تحولاتی باشد. قیمت دلار اکنون در محدوده کانالی ۲۷ هزار تومان است و در صورتی که اخبار و سیگنال های وین همچنان ناامیدکننده باشد، احتمالا دلار دوباره پله به پله به محدوده کانالی بعدی حرکت کند.

بازار سهام | شاخص بورس صعودی می ماند

در بازار سهام گمانه زنی ها متفاوت است. بیشتر تحلیلگران و فعالان بورسی اعتقاد دارند شاخص بورس در روز نخست هفته سوم فروردین دوباره صعودی می شود. البته روند صعودی شاخص در نیمه دوم کانال ۱.۴ میلیون در صورتی که اتفاق بیفتد، با چالش عدم تثبیت و عدم پایداری روبه رو می شود. در این میان، حقیقی ها در موضع برتری قرار دارند و خریداران نیز از شرایط بهتری نسبت به فروشندگان برخوردارند.

بازار خودرو | قیمت خودرو هماهنگ با قیمت دلار شد

بازار خودرو  در دو هفته ابتدایی سال جدید تحرکات خاصی نداشته، اما قیمت ها در محدوده های جدید مسیر رو به جلویی را در غیاب خریداران و فروشندگان فعال به ثبت رساندند. با حرکت روبه جلوی دلار که در کانال های بالاتر ۲۷ هزار تومان به تثبیت رسید که آنهم ناشی از سیگنال های بدبینانه از طولانی شدن فرآیند به توافق رسیدن مذاکرات احیای برجام وین است، قیمت خودرو نیز هماهنگ با دلار مسیر صعودی را دنبال کرد.

بازار مسکن | مسکن همچنان منتظر مذاکرات برجامی وین

تحلیل ها حاکی از آن است که بازار مسکن همچنان در انتظار نتیجه نهایی مذاکرات برجامی وین است. بسیاری پیش بینی کرده اند در صورت به توافق رسیدن مذاکرات، آهنگ نزولی قیمت مسکن معنادار و قابل توجه خواهد بود. چرا که بخش عمده ای از بازار چه در سمت تقاضا و چه در سمت عرضه، منتظر نتایج نهایی مذاکرات احیای برجام هستند.

 

برچسب ها: بازار ، پیش بینی بازار ، تعطیلات عید لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R3E

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازار پیش بینی بازار تعطیلات عید بازار ارز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟