Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:18:08 GMT

خانه مهر در رودبار جنوب راه اندازی می‌شود 

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۷۴۲۵

خانه مهر در رودبار جنوب راه اندازی می‌شود 

ایسنا/کرمان رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب با اشاره به پیگیری‌های انجام شده به منظور راه‌اندازی خانه مهر در این شهرستان، گفت: با راه‌اندازی خانه مهر، امکان ملاقات در محیط عاطفی برای فرزندان طلاق فراهم می‌گردد.

محمد فرجام طاهری در نشست هماهنگی راه اندازی خانه مهر به منظور ایجاد محیط عاطفی مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق در دادگستری شهرستان رودبارجنوب افزود:  راه اندازی خانه مهر را در کنار دادگاه خانواده ضروری است و با ایجاد و راه اندازی خانه مهر امکان ملاقات فرزندان طلاق با والدین آنها در یک محیط عاطفی مناسب فراهم می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مددکاران اجتماعی بهزیستی و مشاوران باید از فرصت های ملاقات استفاده نموده و با ارائه مشاوره برای بازگشت مجدد به زندگی مشترک والدین در صورت امکان قانونی تلاش نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به دعاوی خانوادگی از تمام ظرفیت ها برای برقراری صلح و سازش  و دوام کانون خانواده استفاده می شود و خانه مهر ساختار سازشی است که آخرین تلاش برای بازگشت مجدد به زندگی مشترک زوجین در این محل صورت می گیرد.
نشست هماهنگی راه اندازی خانه مهر رودبار جنوب با حضور روسای ادارات بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون فرهنگی شهرداری و معاون پیشگیری فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري فرزندان طلاق مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین استانی اجتماعی راه اندازی خانه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا