Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@08:51:23 GMT

قاضی عسکر: اولویت کاری ام، محورهای مورد تاکید رهبری است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۴۵۹

قاضی عسکر: اولویت کاری ام، محورهای مورد تاکید رهبری است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تمام آن محورهایی که رهبر عزیز در حکم شان آورده اند، انشاءالله برنامه ریزی خواهم کرد که متناسب با شرایط آستان مقدس بتوانیم همه را محقق کنیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر امروز چهاردهم فروردین ماه در آیینی با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رسمی تولیت آستان مقدس مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآورشد: طبیعی است چون به تازگی مشغول به کار شده ام، باید ابتدا یک نگاه جامع به امکانات و کارهایی که در گذشته انجام شده داشته باشم و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر اظهارداشت: روش مدیریتی ام در گذشته این بوده و اکنون نیز همین روش ادامه خواهد داشت که هیچ گونه حجاب و مانعی با مردم ندارم، همیشه و در همه مسئولیت هایم بین مردم بوده ام.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در این حرم نیز بدون شک همان شیوه مدیریتی را ادامه خواهم داد و حرف و سخن شهروندان ری را خواهم شنید تا انشاءالله رضایت خداوند را دنبال کنیم.

در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب حجت الاسلام قاضی عسکر، معظم الله تاکید کرده اند که ادامه‌ آبادانی آن حریم مطهر و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه‌ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ی انتظارات اینجانب است. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت رهبر انقلاب حجت الاسلام قاضی عسکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره