Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانم ناراحتی هواداران را تحمل کنم، قصد واگذاری تراکتور را ندارم و با حمایت آقای استاندار، سهام تراکتور در بورس به هواداران عرضه می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان، اظهار داشت: حضور در رتبه سیزهم برازنده نام تراکتور، هواداران، شما، من، کادرفنی و ارکان مدیریتی باشگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظارم از شما بیشتر است. تراکتور از نظر نفرات و اعتبار تیم کوچکی نیست. بازیکنان بزرگی در ابتدای فصل و نیم فصل جذب شده‌اند. همچنین بازیکنان بزرگی از فصل‌های گذشته در تیم حضور داشتند و من از جایگاه فعلی تراکتور رضایت ندارم.

زنوزی با بیان اینکه طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد، افزود: شاید از نظر مالی کمی در مزیقه بودید، ولی نه در این حد که چنین نتایجی کسب شود. میزان دریافتی بازیکنان سایر تیم‌ها از تراکتور کمتر است. بازیکنان فصول گذشته که در تیم حضور دارند و یا جدا شده‌اند، طلب‌شان را به طور کامل دریافت کرده‌اند. بنده به مدیرعامل و سرمربی تیم هم اعلام کرده‌ام که حق و حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بدشانسی در نتایج اخیر تراکتور دخیل بوده است، بیان کرد: طلب بازیکنان در زمان گسترش فولاد و در ۴ سال اخیر در تراکتور به طول کامل پرداخت شده است. جایگاه فعلی تیم برازنده شما و هواداران نیست. در یکسری بازی‌ها شانس دخیل بوده است، مثل بازی‌های اخیر که دو پنالتی از دست دادیم. این موضوع در فوتبال طبیعی است و هر بازیکنی حق اشتباه دارد.

زنوزی ضمن تاکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: بیاییم برای این ۷ بازی یک تیم دیگری باشیم. به این ۷ بازی به چشم ۷ فینال نگاه کنیم. شما استحقاق حضور در جمع سه تیم را داشتید. یکسری حواشی هم به این موضوع دامن زده که فوتبالی نبود. مثلا می‌گفتند می‌خواهد تیم را تحویل دهد که نشد. من این جا اعلام می‌کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی‌توانم بنشینم و ببینم عشق هواداران به خاطر ندانم کاری یک عده پرپر شود.

وی افزود: تراکتور عشق هواداران است و نمی‌شود به خاطر چند نفر از آن بگذریم. در این تیم سرمایه گذاری شده و شما سرمایه‌های باشگاه و یک مجموعه هستید. این اجازه را هم نمی‌دهیم که یک عده به اهدافشان برسند.

زنوزی تاکید کرد: با هماهنگی و همکاری عابدین، استاندار آذربایجان شرقی تلاش می‌کنیم که تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم و در این مسیر از استاندار تشکر می‌کنیم که حامی و پیشتیبان تراکتور، هواداران و مردم آذربایجان هستند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک مصاحبه می‌گویم که چه اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد. این که چرا تیم‌های خصوصی را می‌خواهند نابود کنند. باتوجه به اینکه دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم، باید از امروز تیم متفاوتی باشیم. فوتبالی بازی کنید که برازنده شما و نام بزرگ تراکتور است. شما این بازی را انجام دهید ما هم از فردا در خدمت شما خواهیم بود.

مالک تراکتور در پایان تاکید کرد: به خدا قسم شما می‌توانید تیم‌های بزرگ را شکست دهید. با اینکه تیم تقویت نشده بود، شما نتیجه خوبی در آسیا کسب کردید، تیم کنونی به مراتب قدرتمندتر است. ما برای برد می‌رویم و من قول می‌دهم که پاداش‌های خوبی به شما داده شود. تیم بسیار خوبی برای سال آینده با حضور این بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان دیگر خواهیم بست.

بیشتر بخوانید: کیانی: می‌دانستم یک روز به تراکتور برمی‌گردم/ کسی حاضر به تیم‌داری در این فوتبال ورشکسته نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم تراکتور زنوزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم تراکتور زنوزی قصد واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند