Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:06:35 GMT

عصبانیت عجیب آلگری در بازی اینتر + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۴۵۹

عصبانیت عجیب آلگری در بازی اینتر + عکس

سرمربی یوونتوس در دقایق پایانی نیمه نخست بازی یوونتوس و اینتر میلان به شدت عصبانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم یوونتوس و اینترمیلان دربی د ایتالیا را از ساعتی پیش آغاز کردند که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر اینتر میلان به پایان رسید تا شاگردان آلگری در خانه خود یک نیمه را واگذار کنند.

تک گل اینتر در حالی به ثمر رسید که هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی صاحب فرصتی برای باز کردن دروازه حریف شد اما شزنی توانست شوت او را دفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال داوری بازی امشب یوونتوس و اینترمیلان که به کمک VAR در ضربه پنالتی را به سود اینتر اعلام کرده بود، صحنه اتفاق افتاده در ریباند ضربه پنالتی را خطا تشخیص داد.

به نظر می‌رسید داوران به این نتیجه رسیده‌اند که ماتیاس دلیخت پیش از زده شدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده است و به همین دلیل می‌بایست این ضربه تکرار شود.

چالهان اوغلو ضربه دوم را هم به همان جایی زد که دفعه قبلی زده بود اما این بار شزنی نتوانست توپ را مهار کند و دروازه یوونتوس باز شد.

بعد از گل شدن پنالتی دوم و در حالی که اعضای تیم مهمان در حال انجام شادی پس از گل بودند، سرمربی یووه با عصبانیت فراوان در کنار زمین در حال اعتراض بود. او حتی کت خود را نیز از تنش درآورد و واکنش‌های شدید او به تصمیم داور برای اعلام تکرار ضربه پنالتی، باعث شد نیمه اول با حدود ۱۰ دقیقه تعویق به پایان برسد.

کد خبر 565832

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس یوونتوس اینتر میلان ماسیمیلیانو آلگری سری آ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ضربه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد