Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:28:07 GMT

جزئیاتی از ظاهر شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۷۹۲

جزئیاتی از ظاهر شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

گزارش جدیدی از چین منتشر شد که برخی از ویژگی‌های جدید طراحی شیائومی ۱۲ اولترا را آشکار کرده است به طوری که در حال حاضر اطلاعات خوبی از ظاهر گوشی در دست است، جدیدترین شایعه‌ها در مورد مواد و رنگ‌های استفاده شده در این گوشی، تا حدودی ابهامات موجود و سوالاتی که در ذهن بوده را رفع کرده است.

در حالی که Xiaomi Mi ۱۱ Ultra سال گذشته تنها یک نسخه سرامیکی داشت، این شرکت می‌خواهد این بار حق انتخاب را به مشتری بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً شیائومی ۱۲ اولترا در سه نوع شیشه ای، سرامیکی و چرم گیاهی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شیائومی گوشی هوشمند جدید خود را برای گیمرها معرفی کرد

گزینه اول نیز تنوع رنگی خوبی خواهد داشت، اما در عوض نوع سرامیکی آن فقط سیاه و سفید خواهد بود، در حالی که رنگ‌های پیکربندی چرم گیاهی هنوز ناشناخته است.

احتمالاً نیازی به گفتن نیست که گزینه سرامیکی کمی گران‌تر از نمونه شیشه‌ای خواهد بود، زیرا قالب‌گیری آن سخت‌تر است، اما در عوض بادوام‌تر است و مدت زمان بیشتری بدون هرگونه آسیب می‌تواند برای تلفن همراه کارایی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شیائومی ردمی تلفن های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟

پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی با کابل داخلی و فناوری شارژ سریع 33 واتی با قیمت 22 دلار عرضه می‏شود.

‌به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی یک پاوربانک جدید ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بازار چین معرفی کرده است که به کابل داخلی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، قیمت این محصول ۲۲ دلار است و در رنگ‌های خاکی روشن و آبی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

از آنجایی که ظرفیت پاوربانک جدید شرکت شیائومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، به همراهی مطمئن برای مسافران تبدیل خواهد شد، زیرا می‌توانند به راحتی وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند؛ این پاوربانک دارای باتری دو سلولی لیتیوم یونی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از یک تراشه هوشمند بهره می‌برد، این تراشه جریان خروجی را به طور خودکار متناسب با نیازهای شارژ دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌های بلوتوثی و ساعت‌های هوشمند تنظیم می‌کند.

پاوربانک جدید شیائومی برای گوشی‌های هوشمند شیائومی که از شارژ سریع هوشمند پشتیبانی می‌کنند، تا ۳۳ وات انرژی را ارائه می‌کند و امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند، این محصول دارای چندین پورت مختلف از جمله پورت داخلی USB-C به همراه دیگر پورت‌های USB-C و USB-A است و به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند.

پاوربانک شیائومی از محصولات الکترونیکی در برابر شارژ بیش از حد، دمای بالا و دیگر شرایط غیرعادی محافظت می‌کند و استفاده ایمن و قابل اطمینان را تضمین می‌کند؛ بدنه این پاور بانک بسیار بادوام است، لبه‌های آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به راحتی در دست گرفت و جابه‌جا کرد.

کد خبر 748605

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟