Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله حاتمی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان آبدانان داشت: ایام تعطیلات نوروز امسال ۱۸۰ هزار نفر مسافر و گردشگر وارد این شهرستان شدند که پنج هزار نفر از آنان بین یک تا سه شبانه روز در آبدانان اتراق کردند.

وی از مراجعه چهار هزار و ۵۰۰ نفر بیمار به بیمارستان شهر آبدانان در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: ۲۰۰ نفر از آنان در مراکز درمانی شهرستان بستری و مابقی بصورت سرپایی معالجه و معاینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبدانان بیان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی روزانه ۳۰۰ نفر بیمار به تنها بیمارستان این شهرستان مراجعه کرده است.

فرماندار آبدانان، روند پیشرفت بیماری کرونا در این شهرستان را نگران کننده عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون ۸۷ درصد درصد جمعیت این شهرستان دُز اول، ۷۲ درصد دُز دوم و ۳۸ درصد نیز دُزم سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبدانان نیز در این نشست از افزایش ۲۰ درصدی بیماران کرونایی به مراکز درمانی شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان از نظر تزریق واکسن کرونا در رتبه اول استان ایلام قراردارد.

سامان رشیدی تزریق واکسن را بسیار مفید و موثر در کاهش مرگ و میرها دانست و افزود: از ۸۰ نفر فوتی کرونایی در شهرستان آبدانان تنها سه نفرآنان واکسن کرونارا دریافت کرده بودند.

وی یاد آور شد: طی مدت ۴۵ روز گذشته ۲۴ هزار نفر جهت دریافت خدمات درمانی به مراکز شهرستان مراجعه کرده اند که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

در این نشست و به منظور جلوگیری از فراگیرشدن دوباره بیماری کرونا در آبدانان مقرر شد محدودیت های اجتماعی در خصوص مراسم شادی و ترحیم، بعضی مراکز ورزشی و اماکن مذهبی طول ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان آبدانان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در مدت تعطیلات اول سال و حجم زیاد سفرهای نوروزی روند بیماران کرونایی و بستری های ناشی از آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

براساس آمار ارایه شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از مرز ۹ هزار و ۵۰۰ نفر عبور کرده است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها نوروز 1401 ایلام ویروس کرونا آبدانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 ایلام ویروس کرونا نوروز 1401 ایلام ویروس کرونا آبدانان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج