Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: طرح اطعام مهدوی همزمان با ماه رمضان با هدف طبخ غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی و توزیع بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می‌شود.

او گفت: در ماه رمضان امسال ۷۱ آشپرخانه به‌صورت متمرکز از سوی مراکز نیکوکاری و ۲۱ آشپزخانه از سوی ادارات اجرایی برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب گفت: در ماه رمضان تهیه ۴۶ هزار و ۳۵۰ سبد غذایی و ۵۸۵ هزار و ۳۶۸ وعده غذای گرم و افطاری ساده پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سرشماره تلفن همراه #۰۵۶*۸۸۷۷*،   سامانه نیکوکاری با شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷، برنامه های کاربردی سنا، بام، ایوا، بله و سکه، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی دادگستری بیرجند، مراجعه به سایت امداد www.emdad.ir، مراجعه حضوری به ادارات ۲۱ گانه این نهاد و مراجعه حضوری به ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در استان را از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های مردم سخاوتمند به نیازمندان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد آشپزخانه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس