Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی ستاد توسعه شیلات استان، افزود: بر همین اساس، اولویت‌بندی برق‎رسانی به استخرهای پرورش میگو در نشست امروز مشخص شد و ظرف ۱۰ روز آینده به ترتیب اولویت بندی انجام شده، فراخوان مشارکت در این طرح اعلام می شود.

وی با بیان اینکه دولت در مجموع  ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز برای احداث شبکه فشارقوی و ضعیف را تامین خواهد کرد، افزود: ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مربوط به طرح هم اکنون در اختیار استان است و پس از اعلام آمادگی از سوی بخش خصوصی، مرحله نخست عملیات اجرایی طرح به‌سرعت آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان یادآور شد: با استفاده از اعتبارات این بخش و در صورت استقبال سرمایه گذاران، بدون توسعه سطحی زمین‌های پرورش میگو، راندمان تولید حداقل دو برابر افزایش پیدا می کند.

وی همچنین از تحقق یک وعده دیگر دولت در استان هرمزگان خبر داد و افزود: با توجه به برداشت بی رویه، صید غیرمجاز آبزیان و نبود ذخایر جایگزین در کشور، چهار مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان‌های بندرلنگه، بندرعباس، جاسک و قشم جانمایی و به تصویب رسید.

دوستی خاطرنشان کرد: اعتباری نزدیک به سه هزار میلیارد ریال نیز برای شروع عملیات اجرایی طرح پیش‌بینی شده که در تقویت ذخایر آبزیان محدوده استان هرمزگان و سایر مناطق خلیج فارس و دریای عمان موثر خواهد بود.

برچسب‌ها میگو انرژی برق استانداری هرمزگان هرمزگان اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میگو انرژی برق استانداری هرمزگان میگو انرژی برق استانداری هرمزگان هرمزگان اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود