Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: از آنجا که در امورات مختلف مدیریت واحد شهری وجود ندارد، باید از طریق قرارگاه و بهم پیوستگی بین موضوعات در شهر کار‌ها را پیش ببریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک صبح امروز- سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱- با حضور شهردار تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ابتدای این جلسه گفت: در مسیری که در مدیریت شهری طی می‌کنیم، جنس مدیریت، مدیریت مشارکتی است؛ از آنجا که در امورات مختلف مدیریت واحد شهری وجود ندارد، باید از طریق قرارگاه و بهم پیوستگی بین موضوعات در شهر کار‌ها را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مهمترین قرارگاه‌هایی که تشکیل شد قرارگاه اجتماعی بود که ۱۸ جلسه در این قرارگاه برگزار و ۲۳۰ مصوبه استخراج شد و ۸۲ درصد مصوبات آن به اجرا رسید؛ در واقع دبیرخانه کل مصوبات را تنظیم و ابلاغ کرد. مشکلات مصوبات انجام نشده نیز مطرح شده و رفع می‌شود.

زاکانی ادامه داد: در محلات قرارگاه‌های محلی و مشارکت با مردم رقم می‌خورد و در سطح شهر، قرارگاه‌ها از طریق دستگاه‌ها و خاصه مجموعه داخل شهرداری؛ به طوری که پیوستگی‌ها و پتانسیل‌ها را مطرح کرده و کار را پیش می‌برند.

شهردار تهران اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل، مسئولیت مستقیم ناظر به خود شهرداری است و انتظار از ما بیش از سایر دستگاه هاست؛ این هم کار ما را راحت می‌کند و هم سخت، چرا که می‌توان با تصمیم واحد کار را راحت پیش برد، اما از طرفی هم نگاه‌ها به سمت شهرداری است و پاسخگویی جدی از سوی شهرداری را می‌طلبد.

وی عنوان کرد: موضوع روان سازی شهر، نقطه قله حمل و نقل است و جنبه هوای پاک و عدم آلودگی هم موضوع دومی است که بخشی از آن به حمل و نقل برمی گردد؛ در اولین جلسات موضوعات مختلف مرور شد و پیشنهادات ارائه و درباره آن بحث شد. مصوبات از آن استخراج شده و ابلاغ می‌شود و در راستای آن پاسخ معتبر برای انجام و یا عدم انجام را خواهیم داشت.

زاکانی بیان کرد: باید پیشنهادات مطرح و اولویت‌ها فهرست بندی شود و دبیرخانه باید به صورت فعال اقدام کند. هر بخشی باید پاسخگوی وظایفی که در این قرارگاه بر عهده اش گذاشته می‌شود، باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت مشارکتی قرارگاه حمل و نقل عمومی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس