Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با اشاره به فرارسیدن ۲۰ فروردین سالروز فناوری هسته‌ای گفت: ان‌شاالله در مراسم امسال با حضور رئیس‌جمهور از سند جامع توسعه صنعت هسته‌ای رونمایی می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نخستین نشست خبری خود در سال 1401 گفت: آغاز سال جاری مقام معظم رهبری یک امید دیگری به دولتمردان و مردم ایجاد کردند، هم نگاه ایشان به عملکرد دولت و امید ایشان به تحقق شعار سال امیدآفرین و راهگشای حل مسائل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تحقق سال دولت اقداماتی را سریعا در دستورکار قرار داد.

وی افزود: در همان روزهای ابتدایی سال، تهیه و تصویب آیین نامه دانش بنیان در حوزه کشاورزی به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی در دستورکار هیئت دولت قرار گرفت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: جلسات فوق العاده‌ای تشکیل شد و در جلسه اخیر به تصویب هیئت وزیران رسید. همزمان بسته جامعی برای توسعه اشتغال  تهیه شده و پس از نهایی شدن به زودی اعلام می‌شود.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه جلسات هیئت دولت در نوروز هم برگزار شد به جز یک جلسه که همزمان با تحویل سال بود هیچ جلسه‌ای تعطیلی نداشت، اظهار داشت: جلسات ستاد تنظیم بازار به‌صورت منظم و مستمر برگزار شد. بازدیدهای میدانی رئیس‌جمهور محترم و وزرا انجام شد. سفر استانی به خراسان هم برگزار شد. از مجموعه چند ده پروژه افتتاح شده یک نمونه کارخانه گوگرد سرخس بود که با استفاده از صددرصد تجهیزات داخلی با محوریت بخش خصوصی و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان اشتغال‌زایی 150 نفره در سرخس ایجاد می‌کند.

وی در ادامه به تشریح آمار سفرهای نوروزی خبر داد و اضافه کرد: با مدیریت مناسب نسبت به بحران کرونا شاهد افزایش سفرهای نوروزی بودیم.

بیش از 50 میلیون نفر اقامت شبانه ثبت شده که نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش یافت. برای اولین بار شهر تهران جز 10 شهر گردشگرپذیر قرار گرفت که حاصل برنامه‌ریزی بود.

سخنگوی‌ دولت گفت: بیش از 52 میلیون تردد خودرو بین جاده‌ای صورت گرفت که افزایش 41 درصدی داشت. تردد هوایی هم رشد 41 درصدی و تردد ریلی هم رشد 47 درصدی داشت.26 درصد نسبت به سال گذشته شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات جاده‌ای بودیم و امیدواریم این میزان به صفر برسد.

بهادری‌جهرمی با اشاره به فرارسیدن 20 فروردین سالروز فناوری هسته‌ای گفت: ان‌شاالله در مراسم امسال با حضور رئیس‌جمهور از سند جامع توسعه صنعت هسته‌ای رونمایی می‌شود.

ادامه دارد …

اتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی دولت سیزدهم سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی دولت سیزدهم سخنگوی دولت سخنگوی دولت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد

امروز با حضور وزیر اقتصاد از برات الکترونیکی زنجیره تامین رونمایی شد که این برات قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاه‌ها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی را دارد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور سیداحسان خاندوزی ـ وزیر امور اقتصادی و دارایی، آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) برگزار شد.

سامانه مدیریت یکپارچه سفته و برات الکترونیکی بر اساس بند (ج) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر قوانین و مقررات موضوعه ایجاد شد.

ضرورت تامین مالی بنگاههای فعال شبکه زنجیره تامین مالی، رفع موانع موجود در مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه در گردش در زنجیره تامین مالی و لزوم نوآوری و تعریف ابزارهای جدید و مطمئن برای بهره گیری در زنجیره تامین مالی از کارکردهای کلیدی برات الکترونیکی است.

توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ خزانه داری کل کشور و طراحی و پیاده سازی برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین مالی پیاده سازی از کارکردهای این ابزار است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه می توان به طراحی تمام فرآیندهای برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین از مرحله صدور، قبول ظهرنویسی، انتقال، تسویه کامل، تدریجی و تنزیل اشاره کرد.

برات الکترونیکی از قابلیتهایی همچون زنجیره تامین با قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاهها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی برخوردار است.

برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین به صورت کاملا الکترونیکی و برخط و با امضای دیجیتال تمام ذی نفعان صادر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت