Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:08:56 GMT

اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار اشتراک برق در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۵۸۵

اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار اشتراک برق در استان سمنان

محمدرضا لشکری، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار و ۶۹۱ دستگاه لوازم اندازه‌گیری اشتراک‌های برق به‌صورت هدفمند در این استان خبر داد.

وی گفت: از مجموع این تعداد تست طی سال گذشته، ۶۹ هزار و ۵۳۱ اشتراک در بخش عادی و هفت هزار و ۱۶۰ اشتراک در بخش دیماندی، مورد بازرسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که ۳۵۰ اشـتراک دارای انشعاب غـیرمجاز در این استان کشف، جمع‌آوری و تعیین تکلیف شده‌اند، افزود: مشترکان مجاز استخراج رمزارز، به تجهیزات قطع جریان از راه دور مجهز شده‌اند.

لشکری بیان کرد: از سوی همکاران شرکت توزیع برق استان سمنان و با همکاری عوامل انتظامی، ۱۲۲ مزرعه با یک‌هزار و ۲۳۱ دستگاه که به‌صورت غیرمجاز در حال استخراج رمز ارز بوده‌اند، شناسایی و با هماهنگی نهادهای نظارتی، جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه رؤیت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف مشترکان برق استان سمنان، تست و بازرسی مستمر انشعابات برق، اجرای رزمایش‌های تست و بازرسی در راستای کشف انشعاب‌های غیرمجاز، افزایش سطح هوشمندسازی شبکه با نصب کنتورهای هوشمند، توسعه کنتورهای مرجع، هوشمندسازی چاه‌های کشاورزی برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف و توسعه نرم‌افزارهای اندرویدی در حوزه تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری، ازجمله برنامه‌های در دست اقدام برای امسال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتراک برق توزیع برق سمنان برق استان سمنان تست و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!