Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری را به عنوان «مجری تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این وزارتخانه از سوی وزیر ارتباطات با حفظ سمت به عنوان «مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این حکم آمده است: افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی؛ افزایش اشتغال در بخش فناوری اطلاعات؛ تحقق کامل اهداف عملیاتی شبکه ملی اطلاعات؛ تحقق حداکثری خدمات دولت هوشمند و تحول دیجیتالی؛ افزایش تعداد ماهواره‌های ارتباطی و سنجشی عملیاتی متعلق به جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء خدمات فضاپایه از مهمترین اهداف مندرج در سند مذکور به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های وزارتخانه و با اقدامات تحول آفرین شاهد تحقق حداکثری آن‌ها باشیم.   بیشتر بخوانید: سه روستا با ۷۵ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات انتصاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات انتصاب ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

متن این احکام به صورت جداگانه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان زاده

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل مؤثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقا کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

کد خبر 6097841

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است