Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:36:09 GMT

بوستان بانوان در منطقه ۲ شهر قم احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۷۹۷

بوستان بانوان در منطقه ۲ شهر قم احداث می‌شود

 معصومه آمره با اشاره به نیاز و مطالبه جدی بانوان منطقه دو در خصوص فضا‌های اختصاصی ورزشی و تفریحی،گفت: به همین منظور در بودجه سال آینده احداث یک بوستان بانوان در این منطقه پرجمعیت شهر قم نهایی شده است.

رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم اصل و اهمیت توزیع متوازن و عادلانه فضا‌های سبز شهری را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید شرایطی در شهر ایجاد شود تا دسترسی و استفاده از فضا‌های تفریحی و تفرجگاه‌ها به سهولت در دسترس تمام شهروندان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه و جمعیت شهر قم را تشکیل می‌دهند،گفت: در برنامه ها، پروژه‌ها و اجرای تمام سیاست گذاری‌های شهری باید به پیوست‌های فرهنگی به خصوص خانواده و رفع نیاز‌های زنان از امکانات و خدمات شهری توجه لازم صورت بگیرد.

او گفت: ایجاد فضایی سالم با رویکرد اسلامی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط بانوان، تامین فضا‌های ورزشی ویژه بانوان، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده در محیطی امن از ضرورت‌های توسعه و احداث پارک بانوان در سطح شهر است.

رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم گفت: بوستان بانوان با زمانبندی مناسب می‌تواند مورد استفاده همه همشهریان قرار گرفته و ضمن افزایش استفاده از فضا‌های سبز شهری موجب استفاده بهینه از این زیرساخت‌ها و امکانات شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به حمایت شورای ششم از مطالبات بانوان امید می‌رود، شهرداری قم در سال پیش رو گام‌های موثرتری در حوزه نشاط اجتماعی زنان، که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، بردارد.

آمره در پایان با بیان اینکه تنها با توسعه و احداث پارک بانوان نمی‌توان مطالبات زنان را پاسخ گفت،گفت: باید نگاه حمایتی به حوزه زنان در ساختار‌های مدیریتی جدی گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوستان بانوان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز