Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دادستانی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی برگزاری جشن ویژه بلاگرهای قمی در یکی از تالارهای قم و اعتراض ها به این مراسم تالار مربوطه پلمب و برای عوامل برگزار کننده پرونده قضایی تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، در پی برگزاری جشن ویژه بلاگرهای قمی در یکی از تالارهای قم و برگزاری این جشن در ماه مبارک رمضان و اعتراض قشر مذهبی و انقلابی استان، تالار مربوطه پلمب و برای برگزار کنندگان این مراسم و بلاگرهای شرکت کننده پرونده قضائی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری موسیقی زنده، اختلاط زن و مرد، عدم رعایت پوشش و حجاب مناسب، عدم حفظ شئون ماه مبارک رمضان، همخوانی زنان در اجرای ترانه و آواز و پخش زنده این مراسم در صفحات مجازی و اینستاگرامی این بلاگرها از دلایلی است که موجب بروز واکنش‌های مردم مذهبی و انقلابی قم به برگزاری این جشن شد و از سوی دادستانی برای عوامل این برنامه هنجارشکنانه، پرونده قضائی تشکیل شد.

انبار احتکار لوازم‌خانگی در رباط‌کریم پلمب شد7 واحد نانوایی متخلف در ارومیه پلمب شد77مرکز غیرمجاز عرضه محصولات پروتئینی در استان اردبیل پلمب شددر آستانه ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای از سوی دادستانی برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان صادر شد که در آن از شهروندان خواسته شده است در حفظ شئون و فضای مذهبی شهر مقدس قم اهتمام ویژه ای داشته باشند و حرمت شهر کریمه اهل بیت را بالاخص در ماه مبارک رمضان با جدیت پاس بدارند.

انتهای پیام/452/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند