Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:39:02 GMT

جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۳۷۷

جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران؛ احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا در سال جاری نرخ مسکن تعدیل می‌شود یا خیر و شهروندان منتظر کاهش نرخ مسکن در شهرها باشند یا خیر، گفت: حتماً این موضوع محقق می‌شود همایشی اواخر سال پیش معاونت شهرسازی شهرداری تهران با مشارکت انبوه‌سازان برگزار کرد و از معاونین کلانشهرها نیز دعوت به عمل آمد در این همایش موضوع برنامه‌ها برای تعدیل و کاهش نرخ مسکن و باز شدن قفل ساخت و ساز مورد بحث و گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای هم اواخر سال پیش شهرداری تهران با بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که بر این اساس برنامه ساخت و ساز در سال جاری گسترش می‌یابد و جهش ساخت و ساز را شاهد خواهیم بود کما اینکه در کنار این موضوع، قرارگاه مسکن در شهرداری تهران راه اندازی و فعال شده است.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: قطعاً کاهش نرخ مسکن در تهران بر روی نرخ مسکن در شهرهای دیگر هم تأثیرگذار است و هر زمان قیمت مسکن در تهران تغییر کرده به تدریج در سایر شهرها هم اثر گذاشته است.

متولیان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی در مجمع شهرداران طراحی شده که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز در شهرهای مختلف بسط داده شود و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود و نرخ مسکن بر همین اساس کاهش می‌یابد.

کد خبر 5459978 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: کلانشهر تهران مسکن شهرداران کلانشهرها شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان روز طبیعت پلیس راهور ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس ماه رمضان 1401 شهر تهران علیرضا زاکانی سفرهای نوروزی نوروز 1401 نیروی انتظامی مجمع شهرداران کاهش نرخ مسکن نرخ مسکن ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899594

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا