Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:30:11 GMT

فروش داروهای فاسد با عنوان داروی کمیاب

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۹۳۲

فروش داروهای فاسد با عنوان داروی کمیاب

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از بازداشت عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۵۰ هزار قلم انواع داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام خبر بازداشت یک فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا تهران، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۶۰ هزار دنبال‌کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می‌کرد، مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا تهران افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

ببینید: فیلم/ دستگیری ضارب شهروندان در حرم رضوی

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضائی، وی در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و بیش از ۲۵۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این متهم کشف شد.

به گفته وی، متهم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای فاسد و تاریخ گذشته تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.

گودرزی ادامه داد: پلیس فتا با رصدهای مستمر و شبانه‌روزی خود در فضای مجازی با افرادی در این فضا اقدام به فروش اینگونه اقلام کنند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است، یادآور شد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری یا اعلام هرگونه موارد مشکوک به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فضای مجازی پلیس فتا پلیس اخبار حوادث تهران مشرق پلیس فتا تهران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پلیس فتا تهران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات